pasek obniżający zapięcie

Witajcie Kochani!
Długo nie pisałam, ale już do Was wracam.
Dziś przychodze do was z prezentacją następnej rzeczy od sklepu Julimex.pl.
Będzie to pasek obniżający zapięcie w biustonoszu.

Jest on bardzo dobrą alternatywą do biustonosza samonośnego o którym pisłam TU, a wiele z was mówiło, że bałoby się nosić takiego biustonosza, zatem pasek byłby dla Was doskonałym rozwiązaniem.
Wygląda on jak długi pasek zakończony zapięciemi od biustonosza z obu stron.

Dzięki tym zakończeniom wpinamy go w oba końce naszego biustonosza i tym samym ściągamy sobie zapięcie biustonosza na dół, tak aby nie było widać zapięcia na odkrytych plecach:


Jest to bardzo fajny i pomocny gadżet, dzięki któremu w każdym topie bez ramiączek będziemy wyglądać schludnie i sexownie...bo będzemy miały pewność że nic nam z tyłu nie wystaje, a mnie bardzo razi gdy widać spod bluzki tył od stanika... Szkoda że lato się już kończy, ale napewno użyję jeszcze tego "obniżacza" bo pod koniec pażdziernika mam następne wesele i będzie jak znalazł, a ja uwielbiam bluzki odkrywające plecy zatem ten kto lubi je tak jak ja, polecam ten właśnie pasek!
PS.
ZAPRASZAM DO MOJEJ ZAKŁADKI WYMIANKOWEJ - UZUPEŁNIŁAM JĄ O KILKA POZYCJI


25 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe;) nie wiedziałam ze jest takie coś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wiedziałam, że jest coś takiego, a nieraz by się przydało.

      Usuń
  2. Nie miałam o czymś taki pojęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no czego to się nie wymyśli, aby poprawić nam komfort

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. nieraz się przydaje, szczególnie latem

      Usuń
  4. oo nie wiedzialam ze cos takiego jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. no to zapraszm do kupna, jest to bardzo fajny i tani gadźet

      Usuń
  6. Mam ten paseczek, jeszcze nie miałam okazji go wypróbować. Teraz w weekend będę go testować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wlasnie zawsze lubie jak mi widac biustonosz - nie wiem, moze mam cos z ekshibicjonisty:P

    OdpowiedzUsuń
  8. wow czego to ludzie nie wymyślą :D cudna rzecz i bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sobie zamowilam stanik wiesz ten silikonowy, bo takie wynalazki to nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem nowa blogerka, wiadomo ze poczatki sa trudne. Postanowilam zorganizowac na poczatek rozdanie a w nim do wygrania bizuteria BIK BOK. Slyszalas o tej marce? Jesli nie to zapraszam na www.bikbok.com do zapoznania sie z ich asortymentem. Sklep ten jest niestety niedostepny w Polsce, ale jako ze mieszkam w Norwegi chce Wam udostepnic conieco.. z tad pomysl na konkurs :)
    Serdecznie zapraszam
    Creamyful <3

    OdpowiedzUsuń
  11. chetnie bym go zakupila ale ja wogole nie odkrywam plecow lubie miec akurat ta czesc zakryta ;/ sam pomysl i produkt rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś takiego by mi się przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne rozawiazanie ;D chyba sobie taki kupie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny gadżet do jednej sukienki by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz