dwie, nowe jesienne chinki :)

Witajcie,
Dziś chciałam Wam zaprezentować kolejne dwie jesienne lakiery China Glaze:
Jak widać jest to śliczna głęboka brąz, a wrecz bym powiedziała, że mleczna czekoladka, i śliczny miedziany kolor. Zatem barwy w sam raz na jesień-zimę :)
Taka oto prezentują isę one na paznokciach:

Lakiery świetnie kryją, wręcz bym powiedziała, że są MEGA kryjące. Ślicznie się błyszczą, dają efekt takiej jakby tafli, co ja bardzo, ale to bardzo uwielbiam!
Tak jak już kiedyś wspomniałam, lakiery są ogroooomniaste, mają po 14 ml i starczą mi chyba na wieki, choć przy cząsteczliwości mojego malowania, nie musze się tym matrwić, bo ja zmieniam kolory co chwila ;)
Pędzelek jest nie za gruby, nie za cienki, taki w sam raz :) idealnie się nim maluje.
Lakiery można dostać w sklepie Beautyflo.pl

35 komentarzy:

  1. Aaa jest piękny ! Uwielbiam brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny mani! Widać, że lakiery są dobrej jakości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. u mnie większość lakierów to spokojnie do 4 dni...w tym to mogę i cały tydzień niemalze chodzić

      Usuń
  4. ten złoty jest przepiękny! ;)
    Zapraszam do dołączenia się do małej zabawy na moim blogu: http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ten miedziany jest przepiekny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. no no, razem te chinki się cudownie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten pierwszy brąz jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się! <3 Piękne kolorki na jesień. Ba, wymarzone!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam tych lakierów ale pierwszy jest ładniejszy :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądając zdjęcia samych lakierów spodobał mi się tylko ten pierwszy, ale jak już zobaczyłam je na paznokciach zakochałam się w obu! Właśnie wertuję ich stronkę i chyba coś zamówię :)

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. kuurcze bardzo mi sie efekt podoba ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten co pokazałaś pierwszy jest śliczny :) i paznokcie też bardzo zadbane i ładne :*

    OdpowiedzUsuń
  13. oo ta pierwsza czekoladka jest przesliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam jeszcze, ale słyszałam i czytałam, że lakiery te są bardzo dobre :) Przyjemnie prezentują się na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow ale fajne jesienne lakiery :)
    ta czekolada hmmm aż ma się ochotę uryźć palca hehe

    p.s.
    kapelusz kupiłam od innej blogerki za śmieszne 10 zł :)
    trzeba tylko było użyć żelazka :)
    buziaczki


    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek , Twoje paznokcie ? :)
    pe.es: zapraszam na nowego posta!:) prosze o radę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taj moje, kiedyś miałam dłuższe, ale mi się połamały ;(

      Usuń
  17. Muszę w końcu zaopatrzyć się w jakiś lakier z tej firmy ! :P

    OdpowiedzUsuń
  18. o nie musze ktorys z nich miec najprawdopodobnie ten pierwszy jaki on cudny...

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekoladka świetna :). Taki kolor by mi się przydał, bo mam na wykończeniu taki lakier.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten miedziany bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz cudowne paznokcie ;) i kolory śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz