Ciekawa współpraca

Za pośrednictwem firmy Julimex.pl dostałam te oto cudeńka do zrecenzowania:
Moze tutaj tego nie widać, ale są to dwa samonośne biustonosze :), pasek ściągający do zapięcia biustonosza i dodatkowo w gratisie notatnik i długopis. Wszystko było pięknie zapakowane w śliczne różowe opakowania ;)
Dziś przedstawie Wam jeden z biustonoszy, która akurat miałam okazję wypróbować, na najbliżej konferencji, na której miałam sukienkę i właśnie wtedy wypróbowałam ów biustonosz :)
Jak widać biustonosz jest solidnie zabezpieczony, więc nie ma problemu, że nam się coś odgniecie.
Biustonosz ma piękny różowy kolor, z bardzo delikatnymi i ślicznymi różami w kolorze białym.
Biustonosze samonośne mają po wewnętrznej stronie  miseczki klei, dzięki czemu bez problemu przyklejają sie do naszego ciała. Każdą z miseczek zakłada się oddzielnie, po czym łączy sie je ze soba za pomocą spinacza, który znajduje się po środku miseczek. Biustonosz nie spada z piersi, ani nie zsuwa się. Jest to świetna alternatywa, gdy mamy sukienkę lub bluzkę bez ramiączek, a nie chemy mieć gołych piersi :) To już moja druga para tego typu biustonoszy bo już pare lat temu kupiłam sobie taki biustonosz, jednak używałam go juz parokrotnie i mam go dość długo dlatego klej się już zużył. Bardzo polecam tego typu wynalazki, bo to naprwdę świetne i wygodne rozwiązanie, szczególnie na jakieś wyjścia do eleganskich strojów.


37 komentarzy:

  1. No, to jest bardzo przydatne, każda powinna taki mieć w zanadrzu ;) i ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że powinna, bo to estetycznie wyglada

      Usuń
  2. bałabym się, że mi spadnie :P wolę tradycyjne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest klej i napewno nie spadnie...warto spróbowac

      Usuń
  3. fajny gadżet dla mniejszych rozmiarów :)

    aaaa pisze się "ów" nie owy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. warto wypróbować i samemu isę przekonać że nie spada

      Usuń
  5. Też mam podobny samonośny biustonosz, chyba nawet tej samej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam samonosny z Intimissimi i uwielbiam :P Szkoda, ze tak szybko sie zuzywaja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zależy jak często isę nosi i od jakości kleju

      Usuń
  7. Pięknie wyglądają :) Tylko pytanie: Kto kogo ma nosić??? :P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, "Ty" biustonosz, a biustonosz "Twoje" piersi :) czyli wszyscy się noszą

      Usuń
  8. kuurcze fajne to jest ;DDD mi bys ie rpzydal ackzolwiek ja mam manie push up'ow xDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. praktyczny i jak ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. taki biustonosz jest mega praktyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny:):) i tani:) może warto spróbować?:)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  12. AJ chciałabym wypróbować takie cuda :) śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń

  13. Me piace molto tuo blog se ti va passa dal mio :)

    http://couturetrend.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/couturetrend1

    Oltre al mondo della moda, ci occuperemo di vari argomenti come: la bellezza, l'architettura, l'arredamento, la cultura pop, di viaggio, i luoghi, le persone e il cibo.

    Vi aspetto..

    Bacii

    OdpowiedzUsuń
  14. każda z nam powinna taki posiadać:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygląda, taki jest hmm kobiecy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym się bała, że go zgubię :D ale fajny gadżet ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny jest, ciekawa jestem czy nie będzie spadał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A to ciekawe ! Muszę wypróbować , ile takie cudeńko kosztuje ?

    OdpowiedzUsuń
  19. no gratulacje kochana współpracy z Julimexem...ja jestem zachwycona ta firma bieliźniarską :)

    samonośny biustonosz jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem jak się utrzymują

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz