TAG + AKCJA chudniemy do grudnia

Witajcie,
dziś prychodze do was z Tagiem : MOJE SEKRETY.

Otagowała mnie mala0727 dziękuję Ci kochana!

ZASADY TAGU:
1. Każda oznaczona osoba musi opowiedzieć 5 faktów o sobie i zamieścić je na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz przynajmniej 10 nowych osób do tagu.
3. Wymień w swoim poście osoby które otagowałeś i napisz kto otagował ciebie.
4. Nie oznaczaj ponownie osób, które są już oznakowane.
5. Dodaj baner zabawy (wyżej)
6. Zapraszamy do tagu wszystkie osoby nawet jeśli nie zostały otagowane, miłej zabawy :)

ZACZYNAMY:

1. Przez jakieś 4 lata obcinałam się na chłopaka (nawet nie czuje jak rymuje :;) hehehe

2. W trakcie studiów schudłam 10 kg. Ahhhh ta nauka.... stres...... i nerwy.....

3. Skończyłam studia z materiałów wybuchowych

4. Za równy rok wychodze za mąż.

5. Niezbyt umiem jeżdzić samochodem ; / (chyba musze wziąć jakieś godziny...)

Taguję:
Dagusię
Malgoose
Chabrowa
Katies
Basię
i wszystkich innych którzy chcą wziąć udział w zabawie


A teraz czas na drugą część tematu, a mianowicie AKCJA chudniemy do grudnia.
Jest to akcja podjęta przez kosmetyczny koktajl
Zapisy do akcji trwają do 14.08. Każdy sobie ustala cel jaki chce osiągnąc i relacjonuje swoje postepy.
Ja jako, że za rok mój ślub, chciałabym troszkę schudnąć. Superby było gdyby udało mi się schudnąć 5 kg.
ZAPRASZAM do wspólnej zabawy

18 komentarzy:

  1. Ciekawe te sekrety :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za otagowanie. Z racji tego, że już nie umieszczam takich postów na blogu odpowiem tutaj. W zabawie muszę wziąść udział, tylko co ja wymyślę.
    1. Nienawidzę nieaktywnego wypoczywania, np. leżąc na plaży. Nigdzie nie mogę dłużej zagrzać miejsca, cały czas muszę być w ruchu. Za to jak już jestem w domu to bym leżała i czytała całymi dniami.
    2.Chyba wiadomo, ale napiszę oficjalnie. Mam bzika na punkcie niebieskiego koloru, a chabrowego szczególnie.
    3.Od dłuższego czasu dopada mnie też jakiś kosmetykoholizm. No bo, żeby wydać 40 złotych na kosmetyki za jednym zamachem zaraz na początku miesiąca to kiedyś było nie do pomyślenia.
    4.Mieszkam na wsi i za nic w świecie nie chcę się stąd wyprowadzać. Może zimą jest ciężko, ale przynajmniej mam piękne widoki.
    5. Tak spojrzałam na tą akcję Chudniemy do grudnia to napiszę jeszcze. Jeszcze rok temu nie mogłam przełknąć wody mineralnej. Zmuszałam się do niej i teraz mogę wypić 2 litry dziennie.
    Jeszcze raz dziękuję za otagowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ciekawe studia musiały być!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję kochana dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, można wiedzieć dokładnie jaki kierunek studiowalaś? :O Zaintrygowało mnie to! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przez 5 lat nie jeździłam samochodem, ale wystarczyły jazdy z moim mężem przez tydzień i teraz sama śmigam autem :) Gdyby nie to, że musiał wyjechać, a ja zostałam sama, to pewnie nigdy nie przekonałabym się do jazdy samochodem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moje ciacho wyszło zjadliwe :P Łysemu smakuje to znaczy, że dobre heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja sie kiedys obcielam na chlopaka z dlugich slicznych wlosow, i to byl moj najwiekszy blad :(

    OdpowiedzUsuń
  9. kierunek studiów no no ciekawy z chęcią bym dowiedziała się coś więcej o tym zdradzisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow fajnie tu kochanna ;33
    zapraszam do mnie http://aleksandra96love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. NIE kochhana niestety nie pracuję w zawodzie ;( ale cały czas szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękiuje Kochana za otagowanie :) nie wiedzialam, ze jestes taka 'wybuchowa' :D

    OdpowiedzUsuń
  13. na chłopaka? ciekawe jak wyglądałaś, może wrzucisz jakieś zdjęcie? ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ekstra wychodzisz za maz za rok :))) oj 5 kg w rok to da sie zrobic heheh :) zycze powodzenia i wytrwalosci :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz