szminka czy błyszczyk? oto jest pytanie

Hejjjj!!!
Przepraszam za nieobecność, ale byłam na mazurach w weekend. Krótko bo krótko, ale to zawsze coś, szczególnie, że mieliśmy piękną pogodę. Może uda mi isę wrzucić kilka fotek, ale mamy mało zdjęć i niezbyt ciekawych, więc nie wiem czy warto, może przy nastepnym poście :)
Dziś przychodze do was z recenzją 2 szminek i błyszczyka od sklepu taniekosmetyki.net
Zaczynając od szminek. Są to 2 bardzo ładne kolorki od firmy Ruby Rose, które możecie dostać za jedyne 5,95 zł TU jest kolor nr9 a TU nr 25 ten jaśniejszy:


Szminki są bardzo kremowe, mają świetne kolory, ale wydaje mi się, że nie są one odpowiednie na moje usta. Ja mam wieczny problem z suchymi skórkami i tzw trardą skorupą na nich, dlatego potrzebuje pomadki bardzo nawilżającej, one niestety takie nie są, pomimo, że w składzie posiadają aloes i witaminę E.
Ogólnie za taką cenę nie można spodziewać się cudów, dlatego tutaj ich nie znajdziemy.
Opakowanie dość tandetne, jednak o dziwo ciągle jest całe.
Tutaj swatche: (przepraszam, że nie mam swatcha jasnej szminki na ustach, ale nie mogłam wydobyć kolorów z aparatu i każde zdjęcie zakłamywało kolor:



Następny jest błyszyk Lady Lip Gloss, bardzo jasny perłowy róż o numerze 69, który jest za 5,95 zł TU
Tutaj już bardziej mogę go pochawalić aniżeli szmineczki, ponieważ kolor jest przepiękny, ponieważ chciałam mieć w swojej kolekcji tak jasny błyszczyk, aby rozświetlić nim za ciemne szminki, które posiadam.
Kolorek prezentuje się tak:
Sam błyszczyk na ustach wuygląda bardzo trupio :) co widać na swatchu :) ale w połączeniu z jakąś szminką fjnie ożywia kolor szminki. Błyszczyk jednak chyba również nie jest dla mnie, bo do tych przedmiotów trzeba mieć usta świetnie nawilżone, ja niestety takich nie posiadam, dlatego błyszczyk wchodzi mi w suche "rowki" :) ust. Błyszczyk ma wygodny aplikatorek, który bardzo lubię, ale niestety wydobywa się z opakowania mała ilość produktu, przez co nieźle musze się namachać :) Zapach błyszczyka jest za to bardzo słodki, wrtęcz cukierkowy.
Reasumując:
Zarówno szminki, jak i błyszczyk będą dobre dla osób, które nie mają kłopotu z ustami, mają je ładnie nawilżone i zadbane. Kolory wtedy na takich ustach będą równomierne i jednolite. Niestety nie są to rzeczy dla osób oczekujących, że szminka wytrzyma niewiadomo ile godzin. Są to rzeczy dość nietrwałe :( Zresztą czego możemy się spodziewać za 5 zł :) Jednak za taka cenę warto przyjżeć się bliżej takiemy błyszczykowi czy szmince, bo może dla kogoś okazać się strzałem w 10, ale niestety jeszcze nie dla mnie.


26 komentarzy:

  1. zrób sobie peeling cukrowy i masuj szczoteczka do zebów :) ustka będą idealne!
    a co do szminek to ja kocham te ktore łączą w sobie szminkę i błyszczyk :) sa miekkie i kremowe, mają trwały kolor a nawilżają jak błyszczyk i na ustach wyglądaja jak błyszczyk np seria Celia Nude ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam celię ale mi isę złamała, jest bardzo delikatna, Dzięki za radę w sprawie ust

      Usuń
  2. Szminki mają bardzo ładne odcienie ;) Ten błyszczyk taki trochę za jasny według mnie, szkoda, że nie pokazałaś go na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziwnie wychodził mi kolor i niezbyt ładnie wyglądały usta

      Usuń
  3. ja wolę błyszczyki :) nie podobają mi się takie bardzo jasne, perłowe odcienie. nie pasują mi

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez mam suche usta i musze je najpierw niezle nawodnic, zeby pomalowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta ciemniejsza szminka ma przepiękny kolor, w sam raz dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh dla mnie pytanie retoryczne. Szminki zawsze górą!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie przepadam za blyszczykami, nienawidze jak sklejaja mi usta...

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne kolorki, ladnie na usta sie prezentuja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie moje kolory :-( osobiscie wole szminki poniewaz nie lubie czuc lepiacego sie blyszczyk na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę, że za taką cenę warto wypróbować. aczkolwiek jak dla mnie są zbyt brokatowe te szminki i błyszczyk, wolę matowe ;) ale prezentują się super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale one wcale nie posiadają brokatu, ani kszty....poprostu są perłowe

      Usuń
  11. Ja wolę szminki, ale jak się ostatnio okazało, mam tyle samo szminek, co błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szminki i błyszczyki prezentują się cudnie :) aczkolwiek ja jako ja wolę jednak błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi sie podoba jasniejszy :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten kolor blyszczyka bardzo ciekawy, jeszcze sie z takim kolorem nie spotkalam :P

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana a do czego ja nosisz? bo ja szukam inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz