Pczxki, paczuszki, testy

Przepraszam że w tym tyg. tak mało się udzielałam ale ten tydzień na nic kompletnie nie miałam czasu...
Mam nadzieję że od nastepnego tygodnia to się zmieni, bo mam dla was sporo nowych recenzji.
Oto paczuszki które ostatnio do mnie przyszły:
Od taniekosmetyki.net:

Są to 3 lakiety, 2 pomadki, błyszczyk i kredka.

Od Archipelag piękna:

Jest to biała glinka

oraz
od Annabelle Minerals

Korektor, róż i puder
Najbardziej zaskoczona byłam pczką od Annabelle Minerals, ponieważ juz dawno zapomniałam o tej współpracy i myslałam że nic z tego nie będzie, a tu taka niespodzianka!
SZACUN DLA TEJ FIRMY :)
Recenzje niebawem

35 komentarzy:

  1. AM mnie interesuje najbardzeij

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że z glinki będziesz zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzasadzie to już jestem :) ale zobaczymy jak dalej będzie

      Usuń
  3. ładne kolorki lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolorki lakierków są śliczne :) a glinki nigdy nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne lakiery - koralowy i miętowy:) Czekam na recenzję tych kosmetyków mineralnych!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne i ciekawe współprace :) czekam na recenzje
    ja też mam zabiegany cały tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje Kochana, ciekawe wspolprace nawiazalas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tej glinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dosyć ciekawe współprace, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten miętowy lakier jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa annabelle minerals i sama bym z checia przetestowala:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje :-) jestem ciekawa glinki :-:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje współpracy z takimi firmami ;) i zapraszam do siebie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne produkty! czekam na recenzjie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współprac,jestem ciekawa wszystkiego:D
    Czekam na recenzje:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy, super kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję fajnych współprac i paczuszek, świetne kosmetyki, czekam na recenzję:)
    Pozdrawiam :)

    Zapraszam również do mnie:) Może po Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. annabelle minerals testowałam i jest super :)
    Zapraszam na mój blog annabelle minerals i obserwuję daj znac o nowych postach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne paczki. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Mi niestety żadna z tych firm nie odpowiedziała na moją propozycję współpracy, ale zobaczymy, może warto trochę poczekać ;)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz