miętowo mi

Dzis chciałam wam pokazać mój manicure w ten weekend jaki u mnie królował. Będą to piękne odcienie mięty :
Na początku pokombinowałam z kolorami i wyszło mi takie coś, bo bardzi byłam cikawa nowych odcieni z portalu TANIEKOSMETYKI.NET.
Ta ostatnia zeleń to mięta od lakieru DaVinci, który kosztuje zaledwie 2,95 zl TU.
Ciemniejsza zieleń to lakier Butterfly również dostępny TU za 25 zł :)
Oba lakiery wytrxzymały u mnie od piątku do dziś i nadal są w świetnym stanie. Byłam wczoraj i dizś nad wodą, kompałam się i nic nie odprysnęło...ale to moze być zasługa mojej odżywki z eveline, bo zawsze ją stosuję. Więc tutaj nie iwem czy jestem obiektywna. Oba lakieru potrzebują 2 warstw do ładnego krycia. Chociaż ten lakier DaVinci mam już kilka kolorów z tej serii i każdy kolor zachowuje isę inaczej, mój fiołkowy lakier DaVinci o którym pisałam TU jst znacznie bardziej kryjący niż ta mięta...
Jednak jestem MEGA zadowolona z tych kolorków i wwreszcie mam swoją wymarzona miętkę :)
Ale oczywiście nie byłabym sobą jakbym coś nie pokombinowała i nałożyłam na miętkę śliczny glitterek z essence:
Zdjęcia tego nie oddają, ale paznokcie ładnie się mienią na różne kolory, co przepięknie wygląda w słońcu:
A oto winowajcy :)



35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. już u jednej ręki mi się połamały :( i chyba czas je obiąć ale ciągle mi szkoda ;(

      Usuń
  2. jeee jakie pazurki;D
    świetne sa;D
    cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorystyczne zestawienie na pierwszym foto dla mnie bomba !

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. hehe, kochana już i tak u jednej reki mi zostały, bo u drugiej się połamały :(

      Usuń
  5. ja tez chce takie paznokciee :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jakoś nie moge tych lakierow z Da Vinci!! Troche poleza to sie rozwarstwiaja... a na paznokciach to musze dac ze 3 wasrwtwy i szybko odrypskuja ;/ na jakies felerne chyba trafiam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trafiłaś na takie kolory, które są jakieś "nieudane" Bo ja mam sporo tych lakierów i jak do tej pory jestem zadowolona!

      Usuń
  7. Ten brokatowy lakier z Essence bosko wygląda, koniecznie muszę go dorwać. :) Miętowe paznokcie rządzą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne paznokcie, a mani przecudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładne! :) wole zdecydowanie efekt bez tego brokatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory!
    Genialnie wygląda Topper essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. topper essence jest najfajnieszy :D

      Usuń
  12. Świetnie wyglądają z tym glitterem z Essence :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie. Ja wreszcie zakupiłam miętowy lakier

    OdpowiedzUsuń
  14. ja myslę że będziesz cudownie wyglądac własnie z przerysowanymi sztucznymi rzesami.
    z tego co wiem, a maluje juz dośc długi czas, to z reguły Panny Młode nie chcą deliaktnego makijażu, własnie mocno podkreslone oczko z jakimis diamencikami pod łukiem brwiowym :) owszem miałam kilka klientek ktore chciały delikatny ,,,jednak z przewaga mocnych makijazy :) tak że bez namysłu mocno podkreśl oczy i sztuczne rzęsy przyklej..i te diamenciki bym Ci proponowała :)sa boskie i nie wygląda to tandetnie bo wystarcza 3 aby ozywic makijaz i dodac blasku :)

    a pazurki jak zwykle najpiekniesze na Blogerze :*:*:*

    a jaka będziesz mieć suknię ślubna i dodatki w tym bukiet? bo może wymysle jakis fajny makijaz i Ci go pokaże i może akurat Ci się spodoba :)chcesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyobrażam sobie Ciebie w szarym mocnym smoky eyes....i z tymi własnie rzesami, usiebie widziąłam w drogerii takie w cenie 16zl ale nie wiadomo jaki efekt dadzą...więc nie kupowałam, KKCenterHK ma własnmie takie rzesiska..widziałam un nich na stronie więc moze akurat tam dasz rade zamówic. sama poluje na idealne i zarazem lekkie rzesy ale póki co nei moge takich nigdzie znaleźć :(..a co do Twojego ślubu to te cyrkonie fajnie wyglądaja ale takiem mini mini zeby nie raziło..ale jak mówisz ze masz tłusta cere to może później głupio wyglądac, wobec tego masz rację, lepiej zrezygnować z tego pomysłu :)
      a w jakim mieście mieszkasz?jak moge zapytać ?

      A wiesz ta treska która dostąłas jest całkiem fajna..a strasznie jest sztuczna czy bardziej naturalna ?

      Usuń
  15. Uwielbiam miete pod kazda postacia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale długie ;) szczególnie wersja z glitterem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ucięło mi trochę komentarza ;p
      pisałam, że szczególnie mi się podoba wersja z glitterem ;)

      Usuń
  17. Świetny efekt szczególnie z brokatowym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie i do tego boskie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne paznokcie ;3 subskrybuje i zapraszam do nas.

    http://sculpte-en-chocolat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczne te mietuski a te z brokacikiem no bajka + dlugasne sliczne pazurki tez takie chce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz