Lakiery z Beautyflo.pl

Witajcie kochani,
Niedawno miałam okazję wreszcie dostać lekiery China Glaze. Zawsze chciałam je mieć. I tak oto dzięki stronie Beautyflo.pl mam kilka odcieni tych lakierów. Lakiery wydają mi się być nie drogie, można je kupić za ok 20 zł, bo wcześniej widziałam dużo droższe te lakiery...
Tak się prezentują moje kolory: (choć bardziej one będą mi odpowiadały na jasień, ale to dobrze się składa bo już niedługo czeka nas ta znienawidzona przeze mnie pora roku :(
Dziś pokażę Wam mani wykonany za pomoca tych dwóch pierwszych lakierów, czyli srebrnego i srebrnego glittera.

Lakiery nazywają się:
Moje chinki ;) starczą mi chyba już na wieczność ;) bo ich pojemność to aż 14 ml.
Mają one super pędzelek, taki w sam raz jak dla mnie - nie za cienki, nie za gruby. Super się nim operuje na paznokciu, i co najwazniejsze nie robi zbytnio zacieków, ale to pewnie zalezy od koloru.
Do pełnego krycia starczają 2 warstwy.
A teraz troche moich udziwnień paznokciowych za pomocą tych lakirów:
Najbardzie do gustu, przypadł mi chyba ten glitterek. Ślicznie isę on mieni oraz ładnie pokrywa płytkę paznokcia. Jestem niesamowicie zadowolona z tych lakierów i napewno moja kolekacja powiększy się o kolejne sztuki!!


26 komentarzy:

  1. wow! te lakiery są cudowne;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolory :) już delikatnie w jesiennym klimacie. Dużo dobrego słyszałam o lakierach china glaze ale jakoś nigdy nie miałam okazji ich wypróbować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie i teraz nadarzyła się okazja, są świetne

      Usuń
  3. swietne panzokcie ! :)) i ciekawe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne paznokcie. Lakiery są bardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
  5. wow cudowne lakiery i cudowne mani ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może mani nie są takie cudowne, bo brak weny było

      Usuń
  6. też sobie muszę je zamówić, bo same dobre opinie o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nienawidzę jesieni :( ooo lakierki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny ten holo ;D po prostu się napatrzec nie mogę ;D
    też zawsze chciałam lakiery tej firmy, może w końcu zamówię. hmm jesieni też nienawidzę

    OdpowiedzUsuń
  9. mam kilka tych lakierków i naprawdę je kocham miłością wielką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory, faktycznie idealne na jesień!;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Typowo jesienne kolorki, trochę nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten szary mat i brazowy obok jest przesliczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmy same do ciebie piszą, czy ty do nich? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz