Kredka Butterfly

Hej kochani,
przepraszam za brak recenzji, ale ten tydzień był masakryczny, kompletny brak cxasu na nic...
Ale może w weekend ponadrabiam zaległości.
Dziś przychodzę do Was z recenzją kredki do oczu firmy Butterfly. Kredki używałam przez caluśki tydzień codziennie. Oto ona:
Jest to dwustronna czarna kredka do oczu ze sklepu taniekosmetyki.net
Można tam znaleść naprawdę fajne i ciekawe rzeczy za grosze. Tak było i z moją kredką. Na początku podchodziłam do niej z lekkim dystansem bo czego można się spodziewać po kredca za UWAGA: 3,95 zł.
Dostepna jest TU.
Kredka zakończona jest gąbeczką do rozcierania kreski.
Ma ona miękką konsystencją, ale wcale się nie topi i nie "rozmaśla" mam nadzieje że wicie o czym mówię.
Kredkę użyłam od razu następnego dnia jak tylko do mnie przyszła. Poszłam na żywioł, bo nie wiedziałam jak ona sie sprawuje, a mimo to nałożyłam ją na te ostatnie upały i to do pracy!!
Jakie było moje zdziwienie, gdy na koniec dnia patrze.....a tam kredeczka w znakomitym stanie, ciągle na oku, nawet nierozmazana. Ja czarnej kredki używam codziennie. Do tej pory były to wykręcane kredki z Eveline, Bell, bądz też Astor...Jednak Powiem Wam z Ręką NA Sercu!!!Że ta kredka bije je wszystkie na głowę. Jak nie wierzycie to patrzcie:
Tutaj kredka raz maźnięta:
Tutaj kredka 2 razy roztarta palcem:
No ja chylę czoła tej firmie, że za tak małą cenę mają naprawdę dobry produkt. Pierwszy raz spotkałam się z tą kredką i wiem że tamte moje poprzdnie pójdą w kąt, ta jest moja NAJULUBIEŃSZA...
I jak mi sie skończy, ale to jeszcze potrwa...to napewno kupię nową!!!!!!!!!!!!!!
Mogę Wam polecić ja z czystym sumieniem, i jak ją gdzieś spotkacie to nie wachajcie się jej wypróbować.


27 komentarzy:

  1. uu fajny kruczoczarny kolor, uwielbiam typowe czarne kredki, z tak intensywnym kolorkiem ;)) rzeczywiscie musi byc dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest dobra...A nawet bym powiedziałam że wspaniała, już dawno mnie nic tak nie zachwyciło

      Usuń
  2. Wow, swatch przekonuje i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłaś pokazać jak ta gąbeczka działa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gąbeczka, jak gabeczka, i tak rozcieram pędzelkiem ;)

      Usuń
  4. ja tam kocham tanie kredki, cienie i inne mazidła ;) extra swatch :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A właśnie szukam czarnej kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ładnie ale ja już mam swojego ulubieńca wśród kredek do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa kredka, podoba mi się! :) co prawda rzadko maluję kreski, ale może warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brzmi swietnie ! polubilam strasznie kredki ktore maja na koncu pedzelek do rozcierania :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ma bardzo ładny intensywny czarny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak sobie radzi na linii wodnej oka?
    Ja mam ulubioną z Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo na linii jej nie stosowałam jeszcze, ale przetestuje...Bo ja na linię kładę białą kredkę, aby oko optycznie powiekszyć

      Usuń
  11. Bardzo ciemny, mocny kolor. Ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię taki ciemny kolorek :) dzięki za podanie stronki na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moja znajoma używa tej kredki i jest zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kredki z rocieradlem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię...wygodne to jest jak isę nie ma przy sobie pędzelka do rozcierania

      Usuń

Dziękuję za komentarz