chudniemy do grudnia - motywacje

Hej Wam,
Dziś postanowiłam napisać post motywacyjny. Jako że chcę bardzo schudnąć z 6-8 kg, a realnie 5 kg to muszę sobie pomóc jakimiś motywacjami. U mnie z dietą bardzo ciężko :( niestety, ale za to ćwiczeniami nadrabiam. Mam teraz drugie podejście do Killera Ewy, zaraz włąsnie się za niego zabiram a jutro muszę kupić kolejną płytę. Macie już ją??? I jak jest? Bo ja killera robię, ale troszkę go sobie upraszczam, więc nie wiem czy to się liczy ;)
Ok, teraz troszkę motywacji:

30 komentarzy:

  1. trudno zrobić killera w całości, perfekcyjnie, też sobie upraszczałam :) liczy się to, że się ruszasz :) muszę wrócić do tych ćwiczeń, przytyłam na wakacjach i muszę zdecydowanie coś ze sobą zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę włąsnie też wyrzeźbić ciało

      Usuń
  2. Bulion nakłada się od razu po pomalowaniu lakierem, żeby nie zdążył on wyschnąć. Wtedy ładnie się wszystko wszystkiego "czepia" :) Konieczne jest nałożenie topu, żeby wygładzić troszkę powierzchnie i uchronić przed odpadaniem. Mi wytrwał w całości przez noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za odpowiedż, fajnie on wygląda, tylko szkoda że taki nirtwały

      Usuń
  3. Motywacje sa więc do dzieła ! i zyczę powodzenia i oczywiście wytrawłości ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinnam chyba powiedzieć, nie dziękuję :)

      Usuń
  4. Ja tak samo muszę zrzucić kilka kilogramów -.-
    W te wakacje przytyłam 3 kilo ;(
    Masakra jakaś i mam nadzieję że te motywacje tak samo mi pomogą ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm skalpel i killer to takie cwiczenia, gdzie ewa sie nie poci, a na nowej plytce jest mokra jakby wyszla z wanny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, no na killerze to troche się poci, a skalpel nie mam, więc nie widziała,m

      Usuń
  6. Nie martw się na początku te treningi wydają się trudne, potem ciało się przezwyczaja i jest łatwiej, u mnie widać efekty, ujędrniło się ciało, mam mniejszy cellulit i mniejszą oponkę w okolicy bioder :) Zyczę Ci wytrwałości i wiem że jak zobaczysz pierwsze efekty to cię do zmotywuje nie poddawaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kochana, to teraz mnie zachęciłam że Hej....

      Usuń
  7. mam dokłądnie taki sam cel ;) 5kg w dół :P

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak tak
    wystające kości miednicy :P

    dobra nic nie piszę, bo mnie przegonicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam też isę podobają taki wystające kości miednicy, ale takie nie za bardzo, żeby nie było przesady w drugą stonę ;)

      Usuń
  9. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. motywacja to najważniejsza rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kazdy ruch sie liczy!3mam kciuki za Ciebie!motywacja to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem tak, moja najlepsza przyjaciółka cały czas się zamartwia ,ze jest za gruba ,że chce bardzo schudnąć, stosowała wiele diet ale nic jej to nie pomogło, a ja cały czas chciałam ją przekonać do tego aby zaakceptowała siebie taką jaka jest. Jest piękną dziewczyną i co z tego ,że ma troszkę więcej w biodrach, w końcu trafiła na mężczyznę swojego życia ,który pokochał ją właśnie taką jaka jest. I na szczęście zaakceptowała siebie. Uważam ,że nie powinno się dążyć do chorych ideałów jakimi nas karmią w internecie i w pisemkach. Owszem ja jestem szczupła ale to nie jest wina tego ,że nie jem . Mam taki metabolizm a nie inny, chciałabym nawet mieć więcej ciała bo uważam ,że jest ono sexy a nie skóra i kości a w szczególności ta wystająca miednica ,którą tak tu pokazujesz;) fe . P.S zapraszam do siebie jak znajdziesz czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszyscy z ta Ewą! co jest? :P
    czy mam to sprawdzic?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam killera i skalpela, jedno i drugie ćwiczyłam maxymalnie przez tydzień, nie mogę się zmusić do ćwiczeń, wszystko mi się nudzi, Mel B, Jillian, rowerek, wszystko - leń ze mnie.
    Ale od stycznia schudłam już 13 kg, chciałabym schudnąć jeszcze 5-7 kg, żeby było powiedzmy "idealnie" :). Pierwsze 10 kg było mi bardzo łatwo schudnąć,. a teraz im mniejszy mam cel, tym gorzej, masakra :P

    Nową płytę Ewki też będę miała, narazie nigdzie jej u mnie nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nad Ewą się zastanawiam. chcę wiedzieć co w trawie piszczy, ale nie wiem czy to wykorzystam dlatego się waham.
    zdjęcia przed i po to super motywacja, czasem jestem naprawdę w szoku jak dziewczynom udało się tak zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  16. teZ by mi wypadało troszke sie odchudzac ale sie nie moge zmotywowac......nie mam zadnych cwiczen i moze dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No muszę się wziąć za ćwiczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnie zdjecie pupy ! chce taka :D :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz