Annabelle Minerals

Dzis kochani przychodzę do Was z recenzją 3 produktów od Annabelle Minerals. Są to korektor mineralny w kolorze Medium, Podkład mineralny w kolorze Natural medium i róż mineralny w kolorze sunrise:

A więc po kolei:
Zaczynając od podkładu. Podkład w sam raz pasuje na teraz do opalonej cery, jeśli ktoś ma bladą cerę to kolor natural medium będzie zdecydowanie za ciemny. Ja używam tych kosmetyków już jakiś czas i akurat się złożyło, że testowałam je w największe upały, zatem poprzeczka wysoka :)
To jest mój pierwszy kontakt z jakimikolwiek minerałami i troche się ich obawiałam, ale okazuje się że niepotrzebnie :)
Podkład idealnie okala twarz, prawie wogóle nie widać pyłków na twarzy, uważam ze znakomicie nadaje isę na takie upały. Matwoi mi cerę dość dobrze. Dopiero po jakichś 5 godzinach było widać lekkie świecenie, ale na tyle niewielkie, że wcale nie musiałam nic poprawiać. Dzięki niemu całkowicie rzuciłam w kąd swój krem BB i puder transparentny z essence.
Następny w kolejce to korektor. Specjalnie wybrałam taki jasny, aby stosować go pod oczy. Co do korektora też nie mam zastrzeżeń, ładnie rozjaśnia cienie po oczami, nie jest jakiś nachalny, nie wchodzi w załamania, ogólnie na plus i przez najlbiższe chyba pare lat wogóle nie kupię koroktera, bo ten strarczy mi na dłuuuuuuuuuugo!!!
Najbardziej zadowolona jest jednak z różu. TRZYMA SIĘ CALUTEŃKI DZIEŃ i pewnie gdybym wieczorem go nie zmyła to pewnie został by i na drugo dzień :)
No aż nie mogłam uwierzyć że kosmetyk mineralny może dawać taki ładny efekt i być tak trwały. Jedynie do czego mogę sie przyczepić, to to, że nie jestem przyzwyczajona do tak ciemnego kolorku różu i stosuję go jako bronzer. Powiem Wam, że jest to lepszy produkt pod względem trwałości niż bronzer z Joko Marakesch, który również uwielbiam, ale szybciej traci on na wyglądzie pod koniec dni niż ten z annbelle minerals. TUTAJ więcej podkładów i kosmetyków z Annbelle Minerals.
A tak bronzer/róż prezentuje się na twarzy:


27 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kosmetyki :) tylko nie wiem gdzie można je upolować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja spotkałam się tylko na ich stronce

      Usuń
  2. Ładny kolor tego różu - taki delikatny i nienachalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny róż ma kolorek :) śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie podkreśla kości policzkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie miałam minerałków boję się że nie trafię z kolorem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze wychodze z założenia ze jak nie trafię zk olorem, to go jakoś ztiuninguję :)

      Usuń
  6. Śliczny róż ;)
    Ja również z kosmetyków Annabelle jestem niesamowicie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mialam te kosmetyki i rowniez bylam bardzo zadowolna oraz takze zadziwila mnie ich jakosc i stopien krycia, sa krotko mowiac swietne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze te ich probki sie pokonczyly... sprobowalabym z radoscia

    OdpowiedzUsuń
  9. mam próbki i na te upały to jedyny produkt kóry ze mnie nie spłynął, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. AM jest świetne :) Ładnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne :) jak je gdzies zobacze to napewno wyladuja u mnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mialam okazji wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię podkłady kryjące, dają taką aksamitną skórę
    wygląd pierwsza klasa! :D

    otagowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jutro postaram się odpowiedzieć

      Usuń
  14. właśnie zamówiłam sobie próbki :)

    zapraszam na mój blog oraz sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawią mnie kosmetyki tej firmy. Lubię kosmetyki mineralne.

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię annabelle minerals tylko ze jak większośc z nas lubię testowac nowości...i tak w kółko ....nigdy jeszcze nie kupiłam dwa razy tego samego kosmetyku :) aż wstyd sie przyznać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz