10 pytań

Witajce,
zostalam zaproszona do zabawy przez kleopatre z tego o to bloga. Zapraszm Was do lektury jej bloga, naprawde świetny blog!
Zadanie polega na odpowiedzi do 10 pytań, a następnie zadanie kolejnych 10 i zaproszenie do zabawy nastepne uczestniczki.
Oto pytania od Kleopatre:

1. Jeden, ulubiony kolor cienia do powiek to?
Lubię brazy
2. Ulubiony kolor lakieru na paznokciach? 
zdecydowanie róż
3. Jaka była twoja najgorsza fryzura w życiu:D?
obcięcie na tzw chłopaka ;)
4. Czy masz jakieś hobby (nie związane z blogiem)?
chemia ;)
5. Czy masz jeden ulubiony film, taki naj naj? Jeśli tak to jaki?
oszukac przeznaczenie
6. Gdybyś mogła przez jeden dzień wykonywać dowolny zawód, zupełnie nie związany z twoim zawodem, to co by to było? 
manikurzystka pewnie ;)
7. Czy masz jakiś sprawdzony trik kosmetyczny, coś co zawsze działa ale nie jest wcale popularne? (a co tam..też chce coś z tego mieć:D)
chyba nie mam takiego...Bo to że np stosuje czarna kredke aby zagęścic optycznie moje rzesy to chyba jest znane
8. Pięć kosmetyków, które planujesz kupić w najbliższym czasie?
napewno jaki lakier do paznokci, bezbarwny błyszczyk i chyba narazie tyle, zwykle nie planuje kupna kosmetyków tylko poprostu jak mi sie cos spodoba to biorę ;)
9. Ulubione perfumy?
jeszcze nie mam takich
10. Czy jest jakiś kosmetyk, który bardzo chciałabyś mieć ale ze względu na cenę/dostępność/nie pasujący odcień/inne powody nie kupisz?
paletka urban decey (nie wiem czy dobrze napisałam ;))

Teraz czas na moje pytania:
1. Ile juz czasu prowadzisz bloga?
2. dlaczego zdecydowałas się blogowac?
3. czy zajmujesz się kosmetyk profesjonalnie (tzn masz jakies szkolenia, czy kursy) czy jestes samoukiem?
4. jak byś miała wybrać tylko 1 kosmetyk kolorowy, to co by to miało być?
5. Ile czasu dziennie poświecasz na makijaż ( taki dzienny)?
6. czy zawsze wychodzisz z domu umalowana?
7. błyszczyk czy szminka?
8. szpilki czy balerinki :)
9. najlepsze cienie do powiek to....?
10. jaki kolor paznokci preferujesz?

Zapraszm do zabawy wszystkich chętnych oraz blogi:

16 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)
    Jutro to ogarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chętnie weszłabym w posiadanie paletki urban decay :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam paletkę UD, ale jakoś mnie nie zachwyciła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jak zobaczyłam kolory to się zakochałam

      Usuń
  4. Dzięki za otagowanie, w koncu sie zbiore w sobie i zrobie ten tag:)

    OdpowiedzUsuń
  5. co do cieni Tez lubię brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez mi sie marzy paletka urban decay :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pytania i odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te Tagi, można dowiedzieć się czegoś nowego o blogerce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje za Tag :) odpowiem niebawem

    OdpowiedzUsuń
  10. Chemia dla mnie to było najgorsze zło nic nie rozumiałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię chemię tylko kosmetyczną :D
    a to tylko niewielki dział całej chemii :P

    również chciałabym paletkę Urban Decay Naked :P

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za otagowanie, zaraz się biorę za odpowiadanie ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz