Żel ze świetlikiem i chabrem bławatkiem

Witajcie Kochani,
Ostatnio robiłam dla Was recenzję serum pod oczy z Eveline a dziś przychodzę z najlepszym produktem pod oczy, z jakim kiedykolwiek się spotkałam.
To jest moje drugie opakowanie bo wcześniej miałam żel ze świetlikiem i aloesem.
Przedstawiam Wam Flos Lek - żel ze świetlikiem i chabrem bławatkiem, do powiek i pod oczy.
Gdzie? np na                               Biogaleria - drogeria internetowa 10g / 6,36 zł

Żel jak sama nazwa wskazuje ma konsystencję żelu. Jest on w ładnym 10-cio gramowym słoiczku. Mimo małej wiejkości słoiczka, żelu starczy nam na minimum 3 miesiące. Tyle dokładanie miałam swój ostatni żel z tej serii, przy prawie codziennym używaniu.
Żel polecany jest do stosowania dla osób pracujących przy komputerze. Działa jak kompres, zapobiega łzawieniu oczu i ich zaczerwienieniu. Sprawia, że oczy są wypoczęte, bez podrażnień i obrzęków.
Ekstrat z chabru bławatka łagodzi podrażnienia oraz wykazuje działanie przeciwzapalne i przeciwalergiczne.
Ja żel stosuje na noc. Łatwo się go rozprowadza i czuć od razu jak skóra wokół oczu chłonie jego dobroczynne działanie :)  staje się widocznie nawilżona.
Oprócz stosowania go w celach pielęgnacyjnych, można go stosować jako baze pod brokat.
Ja polecam żel bardzo serdecznie! Bo napewno wydatek rzędu 6 zł nie pójdzie na marne, a warto spróbować i się w nim zakochać :)
POZDRAWIAM

28 komentarzy:

  1. Cena super:) az szkoda nie sprobowac

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam wszystkie rodzaje już tych świetlików, bardzo je lubię :) są też wersje w tubeczkach, za każdym razem wybieram inny rodzaj. Ja je bardzo lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie próbowałam jeszcze ale zachęca mnie i to bardzoo a do tego ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie, jak za taką cenę to żal nie wypróbować

      Usuń
  4. no no no zaciekawiłaś mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z zieloną herbatą, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się ciekawie :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę go mieć :) Skoro jest dobry bo ostatnio strasznie długo siedzę przy komputerze :(

    OdpowiedzUsuń
  8. żele z flosleku są naprawdę świetne. w moim przypadku są strasznie wydajne nigdy nie mogę ich skończyć przed upływem terminu ważności

    OdpowiedzUsuń
  9. I który jest wg ciebie lepszy? Ten, czy tamten z aloesem i świetlikiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę zbytniej róznicy między nimi, oba ładnie nawilżają... i jak będę je kupować to co jakiś czas nowy

      Usuń
  10. taki żel to musi być fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest to czego szukam pod oczy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam go tylko w innej tubce s- tojącej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię :) najlepiej wersję z herbatą w tubce

    OdpowiedzUsuń
  14. jak mi się skończy mój żel, to wypróbuję ten ;) w sumie żałuję, że już jakiś czas temu go nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo to coś dla Dagusi :D muszę zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak miło. I Ty napisałaś recenzję żelu z Flos Lek. U mnie opis tego produktu pod oczy z aloesem i świetlikiem z zielonym akcentem na opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na moje pierwsze rozdanie http://wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com/2012/07/pierwsze-weroniskowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog!
    Zapraszam do siebie, najnowsze nagranie z próby do mojego nowego utworu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż mi się buśka uśmiechnęła ;d zapisuje do ulubionych i może kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz