MEGAŚNA płytka do stempelkowania

Witajcie,
Ufff ale skwar.
Roztapiam się normalnie. U was też tak upalnie? myślałam że może zacznie dzis padać ale nic z tego, nadal grzeje....
Dziś mam wam do prezentacji MEGA wielką płytkę do wzorków metodą stempelkową od KKcenterhk.
Zobaczcie sami:

Płytkę można dostać TU.
Posiada ona niesamowicie dużo wzorków. Ztem to jest moje królestwo, od razu jak ją zobaczyłam to się aż uśmiechnęlam.
Niestety nie wypróbowalam jeszcze wszystkich wzorów, ale pokaże wam niektóre z nich:
jest to skosny wzorek, tutaj troche niefortunnie dobrałam lakier podkładowy...o jest za jasny, ale myślę, że conieco widać.


Ten wzorek chyba najbardziej przypadł mi do gustu :) jest to taka sieć pajęcza :)
I taki troche ala aztecki wzór :)
Musze kupić jakieś fajne lakiery kolorowe do metody stempelkowej, może macie jakieś swoje sprawdzone i możeci mi polecić?
POZDRAWIAM

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. nieprawdaż...ja tez zrobiłam WoW :)

      Usuń
  2. Super sprawa :) u mnie też taki skwar, a w nocy ponoć mają być burze w całej Pl.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja obecnie na skwar nie narzekam, od południa burza :/
    a stempelki są super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ta burza się kluje i kluje i pewnie jak w nocy da popalić to nie zasnę :(

      Usuń
  4. swietne ma wzorki ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Ale ja tak bardzo nie lubię zamawiać z zagranicznych stron. :( Poczekam aż pojawią się u nas. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta strona jest dość profesjonalna i przyjazna dla klienta, a nawet przesyłki maja za darmo nieraz, tylko trzeba podpytać

      Usuń
  6. Wow ja też chce ! :D
    Te pierwsze sa mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, jest naprawdę świetna :) Muszę o takiej pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. megaśnaa! :P zakochałam się od pierwszego wejrzenia, ale ja nie przepadam za kupowaniem z stron zagranicznych, także już musze napisać list do mikołaja.. niech się szykuje na grudniowy szok :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow, super :)
    Najbardziej podoba mi się efekt na tym niebieskim paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile ta plytka kosztowala - musze ja miec:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pajeczynka moja ulubiona ;D
    a peleta genialna juz wypatrzylam swoje ulubione wzory :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ile frajdy może coś takiego sprawić! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale tam jest tych wzorów. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  14. te stempelki na prawde swietnie wygladaja, jeszcze ich nnie probowalam a tyle o nich mowie hehe:D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie także gorąco !
    nigdy nie testowałam takiej płytki -wygląda super !
    Uwielbiam malować paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne szablony, a Tobie wzroki wychodzą super ;)
    a jakie długie paznokcie *.* zazdroszczę ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj taka plytka by mi sie bardzo przydala :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietnie Ci to wyszlo....ja ta płytke co mam tylko tą okragła to jednak nei wychodza mi tak wzorki fajnie....a jakimi lakierami to robisz? jakimś mocno kryjącym?

    OdpowiedzUsuń
  19. Niedługo będę u siebie pisać o dokładnie tej samej płytce i nie jestem z niej zadowolona. Dużo lepiej wychodzą wzorki z tych mniejszych płytek, te wzorki w większej wydają się być za płytko wycięte i po zebraniu lakieru, nie wiele zostaje go we wzorku. Też nie każdy lakier się nadaje, mi się udało odbić wzorki za pomocą jakiegoś rzadkiego lakieru, ale tylko na kartce i też nie wygląda super, a na paznokciach wyglądało tak źle, że od razu zmywałam i nie mam zdjęć, żeby pokazać jak wygląda na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się udawało odbić, ale za pomocą gęstego lakieru

      Usuń
    2. A jaki to lakier ten czarny, którym odbiłaś pajęczynkę :) ??

      Usuń
    3. to lakier essence do stempelków

      Usuń

Dziękuję za komentarz