Mani: dwukolorowy podkład plus ciapki


Witajcie,
dziś mnie naszła ochota na coś szalonego na paznokciach, i to na dodatek w dwóch moich ulubionych odcieniach, jakim są róże i błękity.
Dodatkowo do zdobień użyłam srebrnego brokatu na środek linii łączącej dwa lakiery, a na brokat naniosłam ciapki biało-czarne.
Oto efekt mojej pracy: (przepraszam za pomazane skórki, ale zdjęcia robiłam od razu po pomalowaniu, teraz zabrudzeń już ie ma :))



Mam nadzieję, że moje warjacje Wam się spodobają i do nastepnego Posta.
Zdradze Wam w tajemnicy, że szykuje dla Was małą niespodziankę ;) Bliższe informację, wkrótce!
Papapa

30 komentarzy:

  1. ale masz Aguś zdolności :) jestem pod wrażeniem śliczna pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszło (u Ciebie), ale dla mnie juz tego wszystkiego za duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki i piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdobienie!!! Pazurki tez mega, co to za niespodzianka? Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kształt paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz sliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladaja cudownie, to jak malujesz paznokcie jest strasznie inspirujace :D

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt mi się bardzo podoba :) też bym się w jakieś zdobienia pobawiła ale czekam aż moje paznokcie w końcu odrosną :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już Ci to tyle razy mówiłam ale się chyba powtórzę;D
    ZDOLNIACHA z Ciebie ;D :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieje się u Ciebie na pazurkach, oj dzieje:)
    zdolniacha z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, lubię jak się coś na nich dzieje :))

      Usuń
  11. Niesamowicie Ci to wyszło! Masz piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. moje ulubione połączenie lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj ;)
    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sposnie sa z Bershki:) juz nie ma ich w sklepach, ale sa taki sam fason, ale inny wzor

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne, pozazdrościć :)

    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie Ty sie nauczyłaś takich wspaniałych zdobień...normalnie zaskakujesz mnei coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz