kapsułki regenerujące do włosów

Dziś u mnie za oknem chmury....
A myslałam że dzis się poopalam ;) hehe, ale to może lepiej bo juz dość tej duchoty.
Jakiś czas temu od safiry dostałam kilka kapsułek regenerujących do włosów.
Tak one wyglądają:

                                                            SAFIRA  29,90 zł / 20 szt

Są to takie jakby rybki.
W środku jest olej, który aplikujemy na włosy.
Co nam mówi producent?
Łatwe w użyciu kapsułki zawierają odżywiające i regenerujące włosy witaminy i aminoproteiny jedwabiu.
Zawarty w nich skwalen ma właściwości przeciwgrzybicze i antybakteryjne, przyśpiesza przenikanie substancji pielęgnacyjnych do środka włosa.
Cząsteczki keratyny wbudowywują się w uszkodzone miejsca łusek włosów, uzupełniając niedobór składników budujących.
Kapsułki regenerują i wzmacniają zniszczone i osłabione cebulki i łuski włosów.
Eliminują efekt nadmiernie skręconych i przesuszonych włosów, przywracają im zdrowy wygląd.

Dostępne w trzech zapachach: jaśmin, róża i zielona herbata.

TYLKO DO UŻYTKU ZEWNĘTRZNEGO

Sposób użycia:

Przekręcić końcówkę kapsułki, zawartość wycisnąć na dłoń i równomiernie rozprowadzić na umyte i osuszone ręcznikiem (lekko wilgotne) włosy.
NIE SPŁUKIWAĆ

SKŁADNIKI (INCI):

Vitamin B3,
Vitamin B5,
Squalene,
Silk Protein,
Keratin,
Fragrance.



Ja mam wersj różową i białą. Możecie je znaleść TU i TU.

Co o nich ja sądzę?
Za dużo o nich nie mogę powiedzieć bo niestety jest to za mała ilość i za krótki czas stosowania aby przekazać całą recenzję.
Kapsułki nie sprawiały mi problemu z użytkowaniem, ładnie pachną, szczególnie do gustu przypadły mi różowe, u których zapach róży jest przyjemnie wyczuwalny.
Ja ten olej z kapsułek kładłam na umyte już włosy, stosując je na same końce. Oleju jest dość sporo, dlatego na moje cienkie włosy spokojnie wystarczyłaby jedna kapsułka na 2 mycia.
olejek sprawia, że włosy dą miękkie i delikatne. Napewno nie przetłuszczają nam włosów.
Czy zapobiega rozdwajaniu końców?
Tego nie mogę rzec ze 100% pewnością, bo tak jak mówię, ja miałam zaledwie 3 kapsułki, i na dodatek na końce stosuję również olej arganowy i jedwab, na zmianę.
Ogólnie kapsułki są godne uwagi, ale czy je kupię?
Nie wiem....
Wydaje mi się że jak bym miała przypływ gotówki to może tak.
Ogólne wrażenia bardzo pozytywne.

25 komentarzy:

  1. o fajne, nie wiedzialam ze cos takiego istnieje ;D

    Zapraszam do mnie na konkurs !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł takie kapsułki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... sama chętnie bym spróbowała:) też mam problem z rozdwajającymi się końcówkami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się :) można powiedzieć, że jest to odskocznia od tych tradycyjnych olejków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ich nie miałam :}
    Miałam rybki z firmy gal i były fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znałam czegoś takiego :)
    dzięki wpisowi dowiedziałam się że cos takiego istnieje ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa to one sa wieksze, a na zdjeciach sa takie male i zawsze sie zastanawialam jak ma tyle wystarczyc na cale wlosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam chęć kupienia takich kapsułek, ale się rozmyśliłam .. teraz można powiedzieć że troszkę żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o fajny produkcik:)
    myślę, że warty testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo duzo osob mi ją poleca... a możesz mi przyblizyc jej działanie? jak ja nakładasz... jak działa i czy są efekty?

    OdpowiedzUsuń
  11. juz wiele razy sie z tym spodkalam,ale nie wiem co mam o tym myslec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej samemu się przekonac, jak nie będziesz wiedziała już co masz kupić, to możesz śmiało te kapsułki wypróbować

      Usuń
  12. Ciekawe ale jak na kapsułki trochę drogie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Drogie trochę jak na kapsułki.

    Może masz ochotę na wzajemne obserwowanie? Jesli tak, napisz w komentarzu u mnie: http://modanatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorrry ale jak ja nie lubię takich komentarzy...
      Albo blog się komuś podoba i go obserwuje, albo nie podoba i go nie obserwuje...
      A nie jakiś zagrywki, ze zaobserwuj mnie to i ja Ciebie zaobserwuje, no prosze...
      Przepraszam jeśli kogoś uraziłam ale to jest moje zdanie

      Usuń
  14. mnie kuszą keratynowe kapsułki Gal, są dużo tańsze i jest ich więcej ;)
    ciekawe jakie są efekty po całym opakowaniu tych kapsułek, które testowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja kiedys uzywalam jakichs takich fryzjerskich przeciw wypadaniu i byly calkiem calkiem.

    chcialam Ci powiedziec, ze ta wcierka Radical w polaczeniu z olejkiem kokosowym od czasu do czasu dziala cuda! wlosy przestaly mi wypadac :)

    ciesze sie, ze Ci ja zmalpowalam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja się bardzo cieszę że pomogło

      Usuń
  16. no wlasnie moje włosy tez sa bardzo cienkie do tego wypadają i mam masakrycznie zniszczone koncówki od prostowania ;/ co 2gi dzien myje włosy i nie chciałabym ich dodatkowo natłuszczac... szukam specyfiku ideału :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz