Frozen eye jelly color + manicure

Hej Kochani,
Czy u was tż jst taka spiekota?
Normalnie nie da się wytrzymać.
Dziś chciałam wam przedstawić fajny gadżet do makijażu jakim jest żelowo-galaretkowy (tak bym go nazwała) cień do powiek, ktory jest idealny na letnie, wieczorne imprezy.
Tak on się prezentuje Love Alpha eye color frozen z KKcenterhk:
Ja mam w kolorze zimnym różowym. Pudełeczko jest bardzo eleganckie. Inne kolorki możecie znleść TU.
Cień jest typowo brokatowy, ale brokat, czy jak kto woli glitter nie osypuje się i nie spada nam na dolną powiekę, a to za sprawą konsystencji, która ma formę galaretki, dzięki czemu cień ardzo dobrze trzyma się na powiece.
 Jest to typowo cień na imprezy letnie, bądź też na karnawałowo-sylwestrowe. Mi kolor bardzo przypadł do gustu.
Przepraszam za niezbyt wyrażne zdjęcia ale u mnie ciężko było ze światłem. Jak widać cień bardzo ładnie się mieni i daje ładny efekt jakby mokrych powiek.

Kolejny temat to mój ulubiony frech na letnie dni.
Czyli żarówiasta czerwień - róż i dużo brokatu:
A i jszcze jedno, niedługo ogłoszę ROZDANIE, dlatego zachęcam do czytania :)
POZDRAWIAM

20 komentarzy:

  1. Opakowanie na cienie jest śliczne, pazury też :> :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na sylwestra jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pazurki <3 ja swoje szpony musiałam skrócić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten cien na impreze :) a pazurki masz przesliczne! dodaje sobie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale genialny post! podoba mi mega ten cień żelowy śliczny! Z chęcią skorzystam z zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne pazurki ♥♥♥ cień ma fantastyczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne masz te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, tylko jeden już mi się ułamał

      Usuń
  8. Paznokci to można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubie lepkości na powiekach ale opakowanie tych cieni mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ona wcale nie sa lepkie... tylko powieki ladnie sie swieca

      Usuń
  10. Pięknie się świecą!!!!!
    pozdrawiam kochana:*:*:*:
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie tgeo cienia rozwala - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie boskie:D
    A pazurki jak zawsze świetne,zazdroszczę długości:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie jest przepiękne :) Ozdoba kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny jest ten cien nawet wykorzytywalabym go do kresek skoro ma forme zelowa, paznokcie cudne sama tak kiedys moje malowalam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny manicure..a ten gliter jest boski..przdal by mi sie taki...a bardzo drogi jest?

    OdpowiedzUsuń
  16. hmhmh ten cien jest fantastyczny, na początku myślałam ze to błyszczyk ;)) rewelacja, i pieknie sie mieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. greaaat im gonna try it, love your blog!

    http://annasmirror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz