Fennel - masło do ciała Lemon Myrtle

Witajcie!
Dziś kolejny świetny produkt Marki FENNEL.
Tym razem przedstawiam Wam masło do ciała Lemon Myrtle czyli cytrynowy Mirt:
Co pisze na jego temat producent?
Masło do Ciała Cytrynowy Mirt to wyjątkowa mieszanka naturalnych składników w postaci nawilżającego kremu do ciała.

Świeżość i lecznicze właściwości cytrynowego mirtu wzbogacone naturalnym masłem shea głęboko wnikają w skórę, chronią jej składniki odżywcze i przywracają miękkość i nawilżenie.

Łagodzące działanie cytrynowego mirtu przyniesie ukojenie nawet podrażnionej i wysuszonej skórze.


Pojemność: 200 g 



A co ja powiem?

Powiem, że uwielbiam produkty Fennel, pokochałam je od samego zapachu, chociażby wcześniej opisywanego peelingu TU o zapachu lodów truskawkowych.
W masełku zapach już mnie tak bardzo nie zachwyca jak w peelingu, ponieważ to nie moja kompozycja zapachowa. Czuć jakąś dziwną woń, trudną mi do określenia, ni to słodycz, ni to kwasek...sama nie wiem.
Ale masełko ma zwartą konsystencję jak to na masło przystało:
Ma dość fajny zielonkawy kolor :) Jest ono super nawilżające, dlatego musimy chwilę odczekać aż masełko nam się wchłonie, ale dla mnie to jest na plus, że aż tak ładnie nam nawilża skórę.
Zapach na ciele nie jest zbyt intensywny, ale wyczuwalny.
Ogólne wrazenia z masełka są bardzo dobre i napewno na plus!
Ja stosowałam do również po opalaniu i w tej dziedzinie mi isę sprawdził znakomicie, bo jak już wspomniałam doskonale nawilża!
POLECAM: TU lista sklepów gdzie można dostać kosmetyki marki Fennel

36 komentarzy:

  1. nie miałam nic z fennel
    ale może kiedyś będzie okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słyszę o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez wlasnie nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam te masełka ale o innych zapachach :) bardzo fajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki Tobie poznaje tę firmę

    OdpowiedzUsuń
  7. slyszalam o tej firmie ale nigdzie tych kosmetykow nei widziałam a chętna bym była po twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest link przekierowujący do sklepów gdzie można kupić te kosmetyki, ja polecam peelingi!! Slicznie pachną. WARTO

      Usuń
  8. ciekawi mnie zapach, znam inne

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. mają kokos z ciasteczkami :) ale nie miałam go, więc nie wiem jak zapach!! Ale może się skuszę na niego :)

      Usuń
  10. mam peeling o tym samym zapachu, ale kompletnie mi ten zapach nie odpowiada. jest taki strasznie słodki i mdły. co nie zmienia faktu że jako peeling sprawuje się znakomicie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak ja mam peeling o zapachu lodó truskawkowych i jest MEga BOSKI!!!!!!!!!

      Usuń
  11. nie znam firmy :p ale ta lemonka może być niezła

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz zetknelam sie z ta firma u Ciebie na blogu... ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez nie znam tej marki, ale z tego co opisujesz maja fajne maselko :D a sa inne zapachy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak są inne zapachy, i napewno lepsze niz ten mój...W poście podałam link do sklepów, gdzie można sobie obejrzeć ich asortyment

      Usuń
  14. Wygląda bardzo zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to jakaś zacofana jestem jeśli chodzi o kosmetyki ,nawet nie wiedziałam,że takie masełko jest :D dobrze,że mam Ciebie zawsze mi jakieś nowinki zaoferujesz,dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. to masło bardzo lubię ale nie ma zwartej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masło nie ma zwartej konsystencji???\
      No co ty mówisz, mi jak spadło na ziemię to nawet się nie poruszyło w pudełeczku. Porównując go do masełka ze sweet sectek z Farmony Kokos i banan to, to masło to cegła...

      Usuń
    2. no mam to masło od dawna juz widac jego dno, a tu moja recenzja http://madziakowo.blogspot.com/2012/04/fennel-maso-do-ciaa-cytrynowy-mirt.html

      :)

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham masła i mazidła do ciała a to wydaje się extra ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. tak.. masła są najlepsze:) mnie to nie obchodzi że długo się wchłaniają:) ważne że skóra po nich jest cudowna i zapach długo pozostaje:) (chodź w przypadku tego produktu, jeśli pachnie średnio- to nie dobrze:D)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy blog:)Zapraszam do siebie,obserwujemy?;)http://julunia148.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie spotkałam sie z tymi produktami ale rzeczywiście może byc fajne :) lubię wszelkie masla i balsamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz