Fennel - lody truskawkowe

Witajcie!
Zaraz normalnie się rozpłynę, taki gorąc.
Ale to nie o tym miałam mówić tylko o WSPANIAŁYM body scrubie, jakim jest scrub do ciała o smaku lodów truskawkowych marki Fennel:
Muszę Wam powiedzieć że to NAJWSPANIALEJ pachnący kosmetyk jaki kiedykolwiek miałam!!
Zapach ma poprostu nieziemski. Jak szkoda że nie mogę Wam przez komputer go (zapachu) pokazać.
Jak tylko go otworzyłam to myślałam że wezmę łyżeczkę i porostu go sobie zjem, zapach bardzo przypomina mi truskawkową Hube Bubę - taką gumę, jeśli pamiętacie. No coś pięknego.
Ale do rzeczy.
Pierwsze co rzuca się w oczy, zaraz przed otwarciem, to ładne opakowanie, z ładną etykietą lodów truskawkowych :)
Kosmetyk jest zabezpieczony dość grubą folią - sreberkiem, bo miałam lekkie problemy z jego otwarciem, i bez przebicia nie dało rady zdjąć tej folii. Co jest oczywiście na plus, bo mamy pewność, że nikt nie wkładał tam paluszków :)
Natępnie po otwarciu, uderza w nas PRZEŚLICZNY (jeszcze raz się powtórze) ZAPACH.
W środku widzimy dość zbitą, różową mazię:
Która zachowuje się jak pasta, bo trzeba dość mocno wsadzić palucha, aby cokolwiek z opakowania wyjąć.
Działanie:
Ja używam scrubu podczas kąpieli. Nabieram niewielką ilość i mocno wsmarowuje w ciało. Rozkoszując się zapachem, zapominam o bożym świecie ;) hehe.
Scrub nie jest tak mocny jak peeling, ma delikatne drobinki, zatem idealnie nadaje się do cery wrażliwej. Znakomicie spełnia swoje zadanie. Jest to najlepszy peeling-scrub do ciała jaki miałam do tej pory.
Jest dość drogi bo z tego co wiem to kosztuje ok 30 zł, ale wyprodukowany on jest w Tajlandii. TUTAJ macie link do strony, gdzie możecie zobaczyć inne zapachy scrubu i inne kosmetyki. Jednak kosmetyk ten wart jest tej ceny.
Czy go kupię ponownie?
JASNE Że TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daje mu 7/6

31 komentarzy:

  1. mmmmmm ale to musi być cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Samym pisaniem o zapachu już mnie przekonałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak nie udało mi isę oddać tego zapachu za pomocą słów nawet w połowie

      Usuń
  3. Kurcze chyba muszę poszperać. Gdzie można to cudo kupić??

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wejść na stronę fennel i tam mają listę sklepów, albo w google wpisać

      Usuń
  4. w tajlandii? :) wow. szkoda że taki drogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ten wydatek naprawdę się opłaca

      Usuń
  5. wyglada bardzo ciekwie, a ten zapach tak kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłabym <3
    Muszą byc bardzo smaczne ^^
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Po otwarciu naprawdę wygląda jak lody! ;D Aż chciałoby się powąchać. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie możesz Nam pokazać jak ono pachnie ;p :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wyobrażam sobie tan zapach:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne sa takie kosmetyki ktore nie dosc ze ciesza dzialaniem to jeszcze przyjemnym zapachem

    OdpowiedzUsuń
  12. skusilas mnie tym produktem myslisz ze przebije body shopa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiem że nic nie miałam z body shopa jeszcze...ale cena lepsza niż w body shopie.

      Usuń
  13. musi bosko pachnieć! uwielbiam takie owocowe kosmetyki!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda genialnie, a zapach pewnie równie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Looks great :)

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo entuzjastyczna recenzja :D aż poczułam ten zapach, tak dobrze go opisałaś, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po Twojej recenzji byłbym skłonna go kupić żeby się przekonać o cudownym zapachu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. smakowicie to wygląda ... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda tak smakowicie... że... muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz