Cudowny Jantar

Witajcie,
dziś pora na recenzję WSPANIAŁEJ, bo inaczej już nie umiem określić, i dobrze napewno wszystkim znanej wcierki do włosów Jantar!!!


Gdzie?                                          Biogaleria - drogeria internetowa 8,49 zł
Wcierkę stosuję już od dłuższego czasu, po każdym myciu.
Używam jej na skalp głowy, lekko ją wmasowując w skórę.
Jak wiecie, ja mam strasznie cienkie i baaaardzo wypadające włosy. Łapie sie każdego sposobu aby te wypadanie powstrzymać. Dlatego często sięgam po suplementy jak i różnego rodzaju specyfiki kosmetyczne.
Bardzo dużo nacztałam się opinii pozytywnych o tej odżywce i chciałam sama ją wypróbować, i własnie nadażyla się ku temu okazja, dzięki Biogaleria - drogeria internetowa.
Bardzo często ona jest tam w promocji za  8,49 zł   o TU.
Wcieka jest Fenomenalna. Jakiś czas temu zachwalałam wcierkę Radical, ale ta jest jeszcze lepsza w porównaniu z tamtą i będę je stosowała na zmianę aby zbytnio skóry nie przyzwyczaić do jednego tylko specyfiku.
Może włosy nie przestały całkowicie wypadać, ale znacznie je zahamowały.
PLUSY:
+ przyjemnie pachnie (mi się zapach podoba)
+ nie jest zbyt lejący
+ zahamowuje wypadanie włosów
+ sprawia że rosną nowe włosy
+ nie przetuszcza włosów
MINUSY:

dozowanie produktu jest minusem, ze względu na dość uciążliwy zakraplacz, ale dla takich efektów jakie ten produkt daje, dozowanie jest naprawde szczegółem
Ogólna ocaena 10/10

28 komentarzy:

  1. przydałaby mi się taka :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na konkurs :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo o nim słyszałam. Muszę kiedyś kupić tylko ciężko Go dostać

    OdpowiedzUsuń
  3. jest na mojej liście i już się nie mogę doczekać kiedy ją dorwę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym ją ;) moja lista must have :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie ona jakoś nie zachwyciła niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze wiedziec, ze takie cos istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak jej używasz? wylewasz na dłoń i wcierasz? też ją mam, ale nie wiem, jak się za to zabrać. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ja bezpośrednio wylewam na skalp

      Usuń
  8. A ja ciągle nie mogę go znaleźć w żadnym sklepie/aptece, a przez neta mi szkoda kupować, bo przesyłka najczęściej kosztuje drugie tyle :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o nim ale chyba warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog będę tu wpadać częściej ( obserwuję ♥ )

    Ps . Może masz ochotę na wspaniały zestaw For Away firmy Avon jest to spaniały kuszący zestaw ♥ http://sandra-lip.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html zobacz sama ; * ♥

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jakos nie mialam okazji uzywac:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jej nigdzie nie mogę dostać i chyba będe musiała zamówić przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ją, ale niestety nie jestem regularna w jej stosowaniu, chyba czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, regularność to podstawa

      Usuń
  14. O tym to jeszcze nie słyszałam :D fajny post dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam i czytałam o niej już wiele razy ale nie mogę się nigdy zebrać do jej kupna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie mogłam, ale teraz wiem że będzie gościć u mnie w łazience cały czas ;)

      Usuń
  16. dziekuję Ci bardzo za ta recenzję :) ze wszystkich poleceń jantar polecano mi najczęściej i właśnie mam zamiar go zakupic :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już nie pamiętam jak się u mnie spisywał :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny produkt:) Zapraszam do mnie na mały konkurs kulinarny:)

    http://www.tuptusiowox.bloog.pl/id,331641745,title,KONKURS-Z-FIRMA-PREMIUM-ROSA,index.html

    Nie ma żadnych zgłoszeń, więc szansa na wygraną jest ogromna!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. a mówiłam, że będziesz zadowolona ;p
    cieszę się, że kolejna pozytywna opinia na temat tej wcierki :) :)
    super!!!!!! że efekty widać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ją, ja sobie przelałam do pojemniczka z atomizerem i od razu lepiej się aplikuje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę ja dorwać!


    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz