Cooling body gel

Hej Wszystkim,
dziś przychodzę do was z kolejną recenzją produktu marki SAFIRA.
Jest to żel chłodzący z Safiry:
Jak widzicie, żel ma bardzo ładny, niebieski kolor. Zamknięty jest w dużym pojemniku. Możecie go dostać TU z 24,90 zł / 300 ml.
Co pisze producent?
Wyjątkowo skuteczny środek przynoszący ulgę i odprężenie zarówno w przypadku zakwasów po wzmożonym wysiłku fizycznym jak też w przypadku zmęczenia i napięcia mięśni spowodowanego stresem.
Dzięki połączeniu mentolu i kamfory działa chłodząco i rozgrzewająco stymulując krążenie.
Posiada również właściwości ściągające i zmniejszające obrzęki.
Likwiduje dyskomfort z nimi związany i przynosi na długo uczucie kojącej ulgi.
Żel polecany jest do stosowania nie tylko sportowcom i osobom aktywnym fizycznie, ale wszystkim, którzy po nużącym dniu tęsknią za wypoczynkiem i pragną zrelaksować całe ciało.
Fantastyczny środek do masażu przeciążonych mięśni i obolałych partii ciała!
Zawiera naturalny MENTOL !
Chłodzi na zewnątrz - kojąc obolałe mięśnie i rogrzewa wewnątrz - odprężając i przynosząc ulgę całemu ciału!

Skład:
Aqua, Alkohol Denat., Laureth – 7, Mentol, Camphor, Carbomer, Sodium Hydroxide, Benzyl Alkohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI42090.
(przepraszam za słabą jakość)
Zelu jest baaaaaardzo dużo i starczy mi na bardzo długo. Ma on wszechstronne zastosowanie. Pachnie on kamforą zatem świetnie się nadaje na obolałe mięśnia, zakwasy. Ja gdy mam rano zatkany nos to często go sobie poprostu wącham :) Zatem pełni rolę inhalatora hehe.
Jak już wspomniałam ma on przepiękny kolor:
Świetnie się on rozprowadza i wchłania. Bardzo pomocny przy różnego rodzaju bólach. Świetnie chłodzi, zatem na upały jak znalazł.
Czy bym go kupiła ponownie?
Wydaje mi się że tak. Tylko pewnie nie tak szybko, bo ten mi starczy na baaardzo dugo.
Ocena końcowa 10/10

27 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam nie słyszałam,jak zawsze dzięki Tobie mam nowinki heh ;) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobrażam sobie jaką musi dawać ulgę w czasie upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często stosuję takie żele po opalaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o też dobre, musze go wypróbować :)

      Usuń
    2. daje dużą ulgę zwłaszcza bo spieczeniu się :) co do błyszczków to też już w sumie ich nie stosuję bo za bardzo się lepią :)

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie używałam żelu chlodzacego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj przydalby mi sie na moje pochorowane stawy i aktualnie obolale miesnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna osoba, która poleca :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam,używam i także polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go i bardzo lubiłam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. oo, nigdy nie spotkałam się z czymś takim. ma super kolor, taki morski ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda ze na angielskie upaly ( czytaj deszcze ) on wcale nie zadziala, jednak na zatkany nos idealny i na bole, strasznie mnie ciekawi :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam już o nim
    całkiem fajny, chociaż nie niezbędny więc sobie odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy blog! zapraszam do mnie! + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor rzeczywiście cudo <3, przydałoby mi się czasem coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przydałoby mi się coś na zakwasy, jak raz na miesiąc porywam się na wysiłek fizyczny ;d kolor boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog :) zapraszam do siebie! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. apetycznie wygląda :) lubię takie chłodziaki na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny!!!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz