biało-różowy frencz :) ze śniegiem

Witajcie,
Na wstępie zapraszam Was do udziału w moim rozdaniu, o TU.
A dzis przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem, podpatrzonym gdzies w internecie, tylko już nie pamiętam gdzie.
Jest lato więc uważam że można poszaleć troche z paznokciami.
Zdobienie i kolorystyka bardzo mi się podobało. Oto efekt:

Jako tła użyłam, prezentowany już wcześniej lakier z Celii, TU.
A do kropek użyłam wykałaczki i białego lakieru z Bell.
Muszę Wam powiedzieć, ze dziś niezłą krzywdę sobie zrobiłam, a mianowicie, tak mi się naderwał paznokieć w palcu wskazującym, że aż opuszek napłynął mi krwią, teraz niesamowicie mnie boli palec. Wygląda to komicznie bo u jednej ręki (tej której robiłam zdjęcia) paznokcie są długie a u drugiej mam już dwa króciutkie :( Nienawidze takiego czegoś! Ale co zrobić? Nie będę obcinała teraz wszystkich...
Poczekam aż odrosną. A wzorek jakoś na nich namalowałam ;)

44 komentarze:

  1. jedno z moich ulubionych polaczen kolorow :) slicznie Ci wyszly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też ulubione połączenie, jedno z wielu ;)

      Usuń
  2. Przepiekne masz paznokcie! Ja mialam dokladnie taka sama sytuacje, teraz czekam az mi wszystkie odrosna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a ja poczekam na te dwa, jak więcej mi się połamie to wszystkie obetnę :(

      Usuń
  3. Piękny wzorek. :)
    A z tym paznokciem, to okropna sprawa. ;[

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. czasem i dobre dla ochłody:D

      Usuń
    2. tak mi się jakoś skojarzyło :)

      Usuń
  5. wyglądają jak poziomki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te paznokcie ;* wyglądają smacznie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Bardzo mi się podoba.

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię mieć paznokci różnej długości, więc najczęściej skracam wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez nie lubię, ale szkoda mi skracać wszystkie, z powodu dwóch

      Usuń
  9. Fajnie zrobione :) Ja zazwyczaj skracam wtedy wszystkie paznokcie i zaczynam kurację odżywkową :) Paznokcie muszą też odpocząć od malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo łądne, bardzo słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się nie podoba, ale zazdroszczę pazurków tak długich pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, każdy ma inny gust, ale ja lubię takie cukierkowe :) i mi wzorek się spodobał

      Usuń
  13. tez czegos takiego ninawidze, strasznie to wyglada wtedy :( niestety :( a pazurki jak zwykle swietne :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutko, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze paznokci ich dlugosci i tego wzorka slodki jest.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie to wygląda :) ja nie mam tego problemu - moje paznokcie są teraz po prostu krótkie, bo a to remont, sprzątanie, robota w ogródku... i paznokcie nawet nie mają kiedy odrosnąć :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow świetnie,słodko to wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie to wygląda :) Nie wpadłabym na taki pomysł manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczne ;) aż żałuję, że obcięłam moje. za to wczoraj zrobiłam na nich moje pierwsze ombre ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boskie pazurki!

    Pozdrawiam, i zapraszam na konkurs organizowany na moim blogu ;) Do wygrania bransoletka z własnym imieniem ! http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie to wygląda;)
    zapraszam,dopiero zaczynamy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz