Anovia - balsam do ciała

Hej Kochani,
W mojej kolekcji zrobiło mi się przesadnie dużo balsamów do ciała. I stosuję je na zmianę.
Oto jeden z nich:


Balsam do ciała Anovia z Safiry.
Balsam ten niesamowicie pachnie.
Ciężko mi o jakieś porównanie, ale uwielbiam ten zapach, taki świeży, długotrwały ale nie drażniący.
Jest go 200 ml i starczy mi go chyba na cały rok, bo jest on niesamowicie wydajny. Ma dość zwartą konsystencję, dzięki czemu wystarcza naprawde niewielka ilość aby się nim posmarować.
Wchłania się bardzo dobrze i super nawilża cerę. Napewno lepiej niż ten ze sweet secret o ,którym recenzję robiłam już jakiś czas temu.

Jest on zamknięty w tubce co dla moich długich paznokci jest bardzo dobrym rozwiązaniem bo nie muszę wygrzebywać go spod paznokci. :)
Tak szczerze to chyba nie miałam jeszcze tak ładnie nawilżającego basamu, głównie w moich balsamach dominował zapach i to zapachem się kierowałam przy wyborze balsamu, a ten łączy w sobie nie dość że ładny zapach to i dość dobre nawilżenie.
Jednym zdaniem: Balsam godny polecenia!


21 komentarzy:

  1. kurcze kolejny wspaniały kosmetyk z Safiry! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez lubie takie opakowania, nienawidzę balsamów i innych kremów za paznokciami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed chwilą się nim wysmarowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się ciekawie ;)
    Zapraszam na konkurs - http://mojawizjaswiata.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-zielonym-kotem.html

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie słyszałam o nim jak zwykle dzięki Tobie mam nowinki i kusisz ,dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy , szkoda bo z chęcią bym kupiła :(

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ładnie pachnące kosmetyki, szczególnie żele, masła czy peelingi, mam ich pełno, ale także zużywam mnóstwo

    OdpowiedzUsuń
  9. mam z tej serii peeling który jest kompletnym niewypałem, ale widzę że balsam dużo lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o tym peelingu, ale balasam jest dobry

      Usuń
  10. Mam ten sam co Ty :) i bardzo lubię. Zbieram się do napisania recenzji u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi sie akurat skonczyl :( a tego nigdzie w uk nie widzialam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmmm musi być fantastyczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się że i Tobie przypadł on do gustu :-):-):-)
    Faktycznie jest rewelacyjny, polecam również

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz