Różowy lakier od Celii

Jakiś czas temu miałam okazję przetestować lakier z Celii o których ostatnio jest dość głośno.
Jedna z was pisała o nim niepochlebnie i dlatego byłam zdziwiona jej odczuciami bo u mnie lakier nie sprawaiał żadnych kłopotów, po rozmowie powiedziała mi, że teraz Celia wydała nową wersję tych lakierów Tropic i moja wersja jest jeszcze stara. I być może starsza wersja była lepsza, bo nowa podobno strasznie słabo kryje.
Oto mój kolor:
Mam go za pośrednictwem               Biogalerii - Drogerii internetowej
Jak widać jest to lakier o numerku 11. Jest to piękny lekko przygaszony róż. Ja uwielbiam lakiery w kolorach różu, dlatego ten jak najbardziej mi się spodobał.
Oto efekt na paznokciach:
                               

Tak wypada razem z innymi moimi różami: (to ten na środkowym palcu, pomalowany tylko raz)
Lakier jak najbardziej przypadł mi do gustu, bardzo dobrze kryje, bo wystarczy jedno pociągnięcie pędzlem i jest gotowe, dla lepszego efektu można położyć 2 warstwy.
Bardzo dobrze trzyma się na paznokciu, na odżywce eveline wytrzymuje spokojnie 5 dni i pewnie więcej by mi wytrzymał, ale ja nie umiem mieć długo tego samego koloru :)
TUTAJ macie link do KWC, jak widać cieszy się on bardzo dobrą opinią, ma bardzo wysoką ocenę.
Ja jemu też daje wysoką ocenę, bo jak za 3,5 zł to lakier jest REWE:ACYJNY.
Ma same plusy jak dla mnie:
- malutki
- poręczny
- doskonale kryje
- przepiękne kolory
- długotrwały
- doskonale się nim pracuje
u mnie ma maxa 10/10

34 komentarze:

  1. Bardzo ladny kolor, a blyszczy sie bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ma odcień. kocham różowe pazurki Aguś ;) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny i wysoko oceniony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go, mam go :)

    i kilka innych odcieni tez, uwielbiam! trwale, kryjace & tanie! KWC!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki cukiereczkowy ;)

    Paznokcie masz swietne !

    OdpowiedzUsuń
  6. z tego co piszesz, to rzeczywiście warto go mieć :) świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutko się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor a opakowanie z palemką zachęca mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek, widziałam tą kolekcje (starszą) ostatnio u siebie w drogerii i nie wiem dlaczego nie wzięłam :|

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo żałuję że nie ma ich u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety za różem nie jestem, ale ten kolor na kciuku bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny lakier :)

    zapraszam do mnie,((jakbyś mogła zarejestrować się na stronę dotyczącą pudełka z ostatnich dwóch postów byłabym wdzięczna )) :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny cukierkowy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się odcień,a pazurki masz boskie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja ci zazdroszczę takich pięknych pazurków, rewelacyjne:) kolor super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda,że tak ciężko z ich dostępnością, a przynajmniej w mojej okolicy :)
    Śliczny kolor, uwielbiam takie :)

    Dołączam do grona osób obserwujących Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam właśnie bardzo podobny odcień na sobie z GR :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę kupić. Piękny ma kolor

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny, a ostatnie zdjęcie najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  20. eh ta Celia, kompletnie zawładnęła blogosferą :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kolor i super masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz