Pomadka do Ust Safira + paczka od Biogalria


Witajcie,
Dziś przychodzę do Was z recenzją pomadki do ust, którą namiętnie testuję odkąd tylko ją dostałam.
Zakochałam się w niej od pierwszego wejzenia. Oto ona:
Kosztuje jedyne 9,90 w promocji na www.safirazakupy.pl, jeśli wpiszecie mój adres mailowy: wisienka102@gmail.com to można dostać dodatkowe benefity. Polecam.
A co o samej pomadce?
Kolor ciut za ciemny jak dla mnie, ale jak tylko zaaplikowałam ją na usa, to przez 3 dni non stop gościła na nich. Kolor rozjaśniam sobie błyszczykiem, ale chodzi mi o samo nasycenie koloru. Szminka jest niesamowicie trwała. Nawet jak przejedziemy po ustach ręką to kolor nadal jest na ustach. Jest to pierwsza do tej pory, moja tak trwała pomadka. JESTEM W SZOKU!!!


Kolorów tych pomadek jest 10, każdy znajdzie coś dla siebie. Szminka na ustach trzyma się bardzo długo, nawet jedzenie czy picie nie jest w stanie jej zniszczyć ;) Jak dotąd jest to moja najtrwalsza pomadka. 
Zapach ma raczej przyjemny, napewno niedrażniący. Nie ma drobinek, posiada ładne satynowo-kremowe wykończenie, nie podkreśla suchych skórek - a z tym mam największy kłopot. Ładnie nawilża usta. 
Tak prezentuje się na moich dość niewyględnych usteczkach :) hehe






Tak prezentuje się kolor na dłoni:

Jedynie do czego mogłabym się przyczepić to kiepskie i bardzo delikatne opakowanie. Na szczęście jeszcze mi się nie rozpadło, ale już na pierwszy rzut oka widać że jest bardzo kruche.

REASUMUJĄC:
Plusy:
+ trwałość (oj tak!!!!!!)
+ ładna gama kolorystyczna
+ nawilżenie
+ satynowe, ładne wykończenie
+ zapach (kwestia osobista, ale dla mnie na plus)
+ cena (10 zł za taką pomadkę??? to jest naprawdę niewiele)
MINUSY:
- opakowanie (ale da się przeżyć, moje jeszcze jest całe ;))
ZATEM POLECAM, bo naprawdę warto!!!

A na koniec pokażę wam następną pakę jaką dostałam od Biogaleria - Drogeria internetowa
Dziękuję Pani Małgorzacie za profesjonalizm i za współpracę.
Będę testowała:
- krem pod oczy od Eveline (co prawda dla 35+ ale moje oczy potrzebują takiego kremiku)
- odżywkę - wcierkę Jantar (wreszcie mam i ja okazję przetestowania tego cuda, pierwsze testy już zacznę od dziś :))
- kremik za świetlikiem pod oczy z FlosLeku - miałam juz ten kremik tyle, że aloesowy i był świetny
- balsam do ciała sweet secret kokos i banan - zapach przecudny, a mam już ten zapach kremu do rąk
- peeling waniliowo-daktylowy
- lakier do paznokci Celia - Tropic (wreszcie i ja mogę przetestować ten lakier, bo nigdzie nie mogłam go znaleźć)
- lakier do włosów z Joanny (bardzo sie ciesze bo lakieru u mnie idzie bardzo dużo)


36 komentarzy:

  1. gratuluję współpracy, a szminka bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka sama pomadke dostalam od Safiry, jedno co mnie razi w niej to zapach.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ladnie wyglada na ustach. ja poluje teraz na taki jasny plastikowy roz :D sliczne masz zabki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to masło Sweet Secrets jest boskie ♥ same cudowności a pomadka prześliczna kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pasuje do Ciebie ten kolor i widać że dobrze się rozprowadza na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dzisiaj otrzymałam paczkę, fajne rzeczy obie dostałyśmy od Biogalerii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. ale Ty masz śnieżno białe ząbki, pozazdrościć :D

      Usuń
  7. Pomadka świetna:) a paczka wprost cudo zazdroszczę Ci takiej współpracy:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor szminki od razu mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor! Ładnie wygląda na twoich ustach. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie pomadka wygląda na Twoich ustach
    sweet sekret ma śliczny zapach ten kokos miałam krem do rąk boski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. same cuda, Jantar darzę miłością
    a pomadka jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie nie mój kolor, a paczka bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor bardzo 'mój' Podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale chyba warto się nią zainteresować. również mam problem z suchymi skórkami na ustach. poza tym, nie lubię drobinek w szminkach. ta wydaje się być idealna, i ta cena... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też dostałam tą pomadkę ale w kolorze bordowym i jestem jak najbardziej z niej zadowolona, Tobie nie pasuje kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolalabym coś wpadającego w róż, dlatego ja troszkę tuninguję poprzez blyszczyk

      Usuń
  16. kolor pomadki nie mój, ale paczka do testów rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo Jantar :) będziesz zadowolona :) gratuluje współpracy :)
    pomadka ładna i tania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnam nadzieje, że będe zadowolona bo już od dawna isę na niego czaiłam :)

      Usuń
  18. Ale piękny odcień ma ta pomadka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. moim zdaniem ta pomadka ma cudny, brzoskwiniowy kolorek! :)
    aaaaale Ci zazdroszcze tej paczki bo dostałaś moją obsesję czyli produkty sweet secret <3<3<3
    miłęgo testowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy tej pomadki nie miałam, ale ma bardzo ładny kolor i widać, że dobrze nawilża usta :) I przyjemnego testowania, widze tam sorbet bananowo kokosowy- uwielbiam ten zapach:))

    Przy okazji, jeśli masz ochotę, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomadka jest naprawdę fajna,tylko ja dostałam w odcieniu 09 i jak dla mnie za ciemny :( Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje ci kochaana..same wspólprace podejmujesz widze
    ja ostatnio podjełam z KKCenterHk czekam na paczke..może przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dostalas naprawde super produkty :):)
    a co do szmineczki to ma przesliczny kolor :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz