paznokcie gradientowe (ombre inaczej) + paczuszki wymiankowe

Witajcie,
dziś dosc duszna niedziela. Natchnęło mnie na zrobienie sobie tzw. stopniowania na paznokciach, czy jak to woli, poziome ombre. Do tego celu użyłam nastepujących lakierów:
Są to kolory, począwszy od czerwieni, do jasnego różu.
A oto efekt na pazurkach:

efekt jest dość ładny...
Począwszy od koloru najciemniejszego i schodząc do najjaśniejszego.
W piątek dostałam wreszcie moje wymiankowe paczuszki, oto i one:
Pierwsza z nich to z wymianki z Sajjida.
W ramach wyminy dostałam pokład KOBO, perfumy PurBlancę i szmineczkę Avon.
A druga paczka od Southgirl:
Dostałam 2 próbeczki i olej arganowy :)
Dziękuje za wymianki :)

37 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Bardzo podoba mi się twój blog :)
    Obserwujemy?
    Ja zaczynam.
    http://book-z-nami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pazurki ♥

    tak wymianki cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi sie podoba ten eferkt ;) masz pieknie paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne wymianki:) Pazurki tez na plus, musze sobie sprobowac tez taki zorbic, tlyko chyba nie mam kolorwo tak po sobie...

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne kolory lakierów :)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dobrałaś kolorki :)
    Bardzo mi się podoba cały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo ciekawa jestem tego oleju arganowego

    OdpowiedzUsuń
  8. jak to ładnie wygląda ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubie lakiery z Celia i te male GR :)

    ale masz dlugie pazurki! moj cel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę olejku arganowego ;)
    bardzo fajne pazurki, podobają mi się :) na pewno łatwiej je wykonać niż klasyczne ombre, na co jak na razie brak mi cierpliwości ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie :) Najbardziej podoba mi się środkowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. re: ja mam kolor 7. z ciekawości poszperałam w necie i te w moich buteleczkach to nowa kolekcja na lato 2012. Widocznie te poprzednie były lepsze :/

    OdpowiedzUsuń
  13. efekt końcowy wyszedł boski :) ładne paznokcie i śliczne kolorki :)
    przynajmniej nie ma monotonii ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne wymianki :) Sama muszę u siebie uzupełnić tą zakładkę :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądają te pazurki, jeszcze czegoś takiego u siebie nie robiłam :) muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana zapraszam cię na moje pierwsze rozdanie będzie mi bardzo miło jak weźmiesz w nim udział :)
    http://xcomplicatedlivex.blogspot.com/2012/06/moje-pierwsze-rozdanie_16.html

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne pazurki:)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ja rowniez sie ciesze z wymianki i dziekuje slicznie :* mam nadzieje, ze olejek sie sprawdza na Twoich wlosach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł na ombre :) musze koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lakier da vinci jest cudowny ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musisz mi mówić :) też się w nim zakochałam :) hehe
      Dziś mam własnie go na paznokciach

      Usuń

Dziękuję za komentarz