Paczka wymiankowa + współpraca

Hej Kochane,
dziś chciałam Wam pokazać jaki paczuszki dzis przyniósł mi listonosz.
Pierwsza to paczuszka od DAGUSI - paczuszka wymiankowa:

Dla mnie odżywka ta to zbawienie dla  moich paznokci, a że moja mi się już kończy dlatego wymieniłam się na kolejną. Dzięki niej moje paznokcie są piękne, długie i się nie łamią. KOCHAM TĄ ODŻYWKĘ! Dziękuję KOCHANA.

Kolejna paczka, to kosmetyki do testów, dzięki współpracy z firmą SAFIRA
A w paczuszce znalazły się same skarby:
1. Żel chłodzący do ciała
2. Aloesowy żel do ciała
3. Krem do ciała z masłem Shea i mienerałami z Morza Martwego - zapach zniewalający hmmmm
4. Żel brązujący
5. Kapsułki do włosów
6. Pomadka kolorozująca.
Dziękuję firmie Safira za możliwość testów, a recenzje już wkrótce.

33 komentarze:

  1. Palec owinięty jest brązową taśmą klejącą na około paznokcia tak, aby nie zabrudzić palca przy zamaczaniu. Natomiast płytka paznokcia jest cały czas na wierzchu, niczym ją nie zakrywamy ponieważ to na niej ma się odbić wzorek. Po zamoczeniu i odbiciu się wzoru ściągamy delikatnie taśmę i cieszymy się czystą powierzchnią na około paznokcia oraz utworzonym wzorkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na lato żel chłodzący idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna jest ta odżywka do paznokci na zdjęciu.
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o tej odżywce wiele pochlebnych komentarzy. Teraz będziesz miała sporo kosmetyków do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ciekawe produkty do testowania dostałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  6. no wlasnie co jest z ta odzywka ze jest taka genialna dopisuje do listy zakupow w pl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj masz tego :) zazdroszczę! A odżywkę Eveline również cenię sobie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie mój chłopak zaraził taką manią szpinakową :D

    OdpowiedzUsuń
  9. o żel chlodzacy:) mam manie zelow chlodzacych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ODŻYWKI EVELINE - NIE MAM ALE PLANUJĘ KUPIĆ.
    ZAPRASZAM DO MNIE NA WYMIANĘ ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy :)
    Obserwuję, może zajrzysz do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze co zrobie po przyjezdzie do Polski to biegne do drogeri kupowac ta odzywke :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla moich paznokci ta odżywka również jest zbawieniem ♥ a teraz jeszcze w Rossmanie będzie za niecałe 7 zł to już w ogóle.. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. tez wspolpracuje z ta firma :)
    Wczoraj dostalam paczuszke taka sama jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojjj prawda ta odżywka jest tez zbawieniem dla moich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy :) Ja też mam kilka kosmetyków z tej firmy :) i jak na razie sprawdzają się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję kolejnej współpracy :)
    też uwielbiam te odżywki z Eveline, ja bym swojej za nic nie oddała ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma za co ;) oby dobrze służyła ;) i gratki współpracy z Safirą ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy, też zamierzam kupić tą odżywkę tylko muszę wykończyć moje dotychczasowe :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kosmetyki!!
    W szczególności wpadła nam w oko odżywka do paznokci !!!..xD

    A już u nas "Makijaż na Euro 2012 wraz z konkursem !" Nie możesz tego przegapić tak jak my Polacy nie możemy przegapić meczów naszej reprezentacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale skarby otrzymałaś ;)
    Ja raczej zakochana jestem w odżywce z tej samej serii, ale diamentowej! Jest wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za wizytę:) Na tą odżywkę do paznokci polowałam dzisiaj w rossmanie bo miała byc w promocji ale oczywiście jak poszłam to juz jej nie było. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje współpracy...naprawdę ciesze sie razem z Tobą i na recenzje czekam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje wspołpracy :) dostałam identyczny zestaw do testowania. Zel Żel brązujący pachnie strasznie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz