Mega krzem jest MEGA

Dziś kochani przychodze do was z recenzją suplementu diety jakim jest Mega Krzem.
Łykam go już od miesiąca i dzis postanowiłam się podzielić z wami moimi spostrzeżeniami:
Jak widać tabletki sa dość duże, zielone. Opakowanie z zewnatrz jest dosć estetyczna, miłe dla oka.
W opakowaniu znajduje się 60 tabletek na 2 miesiące kuracji.
Co zawiera tabletka?
Ekstrakt z pędów bambusa (Bambus vulgaris) zawierający nie mniej niż 70% przyswajalnej krzemionki 150,00 mg
Ekstrakt z ziela skrzypu (Equisetum arvense) 150,00 mg
Witamina C 40,00 mg
L - Metionina 10,00 mg
Niacyna 8,00 mg
Żelazo (II) 7,00 mg
Witamina E 6,00 mg
Cynk 5,00 mg
Kwas pantotenowy 3,00 mg
Mangan 1,00 mg
Witamina B6 0,70 mg
Witamina B2 0,70 mg
Witamina B1 0,55 mg
Miedź 0,50 mg
Kwas foliowy 0,10 mg
Jod 0,075 mg
Selen 0,0275 mg
Biotyna 0,025 mg
Witamina B12 0,00125 mg

MEGA KRZEM z metioniną zaleca się:
- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci
- w celu regeneracji, wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci

Co o samych tabletkach?
Tabletki, tak jak już wspomniałam mają dosć ładny zielony kolor, łatwo się je łyka mimo że są dosć sporych rozmiarów. Początkowo możemy odczuwać dyskomfort jaki niesie ze sobą zapach tej tabletki, ale ja się do niego juz przyzwyczaiłam i nawet go polubiłam, jeśli można tak powiedzieć. Zapach w niczym mi nie przeszkadza, bo po połknięciu nie czuje sie że się ją łykneło (mam nadzieję, że wiecie o czym mówię) poprostu nam się nie odbija i nie daje o sobie znać :)
Swoje efekty zobaczyłam już po 2 tygodniach REGULARNEGO brania.
Ja od zawsze mam problem z wypadaniem włosów i łapie się wszystkiego co by mi mogło pomóc. Ostatnio zachwalałam Merz Special i zawsze będę go chwaliła, ale ten produk jest z nim porównywalny.
Bije jedynie Merz Special w cenie. Bo za Mega Krzem zapłacimy od 10  do 14 zł.
Wiele z was zachwalało moje paznokcie, ja zawsze mówiłam ze to dzieki odżyce eveline, ale jak głębiej się nad tym zastanowiłam to nie iwem czy to nie działanie tych dwóch czynników tzn. MegaKrzemu i odżywki. Tutaj niestety tego nie roztrzygnę.

Ale widać znaczną poprawę w stanie moich włosów, co prawda nie jest tak, że one wogóle mi nie wypadają, ale znacznie poprawił się ich stan i wypadają mniej.
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, za jego dosc dobre działanie i za tak niską cenę.
Czy go kupię ponownie??
NO JASNE ZE TAK!! :)
Ocena Końcowa: 5/6
minusik za zapach
POZDRAWIAM

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja tez testuje koncowke juz, recenzja za mna :)

      Usuń
  2. Muszę kupić, bo właśnie wyłykałam inne takie tabletki

    OdpowiedzUsuń
  3. to dobrze, że działa ;) kiedyś chciałam go wypróbować, ale w końcu wróciłam do mojego wypróbowanego suplementu Skrzyp Max z Natur Kapsu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm muszę kiedyś takie coś wypróbować;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie przyszła niedawno paczuszka z Mega Krzemem i od jutra zaczynam kurację :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tego nie próbowałam, a mam straszny problem z wypadaniem włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze warto popróbowac, zresztą za taką cene to nawet nie szkoda

      Usuń
  7. Przydałby mi się. Chyba w najbliższym czasie kupię :)

    Zachęcam do udziału w moim rozdaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie ich zapach jest duzym problemem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie był przez 3 dni, potem jakoś było coraz łatwiej, a teraz to już laicik

      Usuń
  9. fajne są :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. może kupię go następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też go aktualnie łykam, od dwóch tygodni i widzę, że rośnie mi dużo nowych włosków...
    faktycznie zapach nie należy do fajnych, skutków ubocznych nie mam żadnych więc ten zapach da się przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę kiedyś go kupić :) zwłaszcza że cena zachęca ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie szukałam czegoś na włosy, więc na pewno się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam te tabletki są super.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też byłam zaskoczona,ale i ucieszona skutecznością tego suplementu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze go jesc do posilku a najlepiej po bo jak malo zjem to ciazy mi na zoladku i jest mi niedobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam ostatnio bardzo duże problemy z włosami i paznokciami,chyba się zaopatrzę w te tabletki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie gdzieś w szufladzie walają się próbki mega krzemu ale jakoś nie mogę się zmusić do łykania tego ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze , że ja nie mam tego problemu.
    Ale tym lepiej , że już ktos temu zaradził :) Fajna recenzja .
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze tez same dobre rzeczy słyszłąm o tych tableteczkach ;) musze sie usmiechnąc do znajomej w aptece ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie lubię suplementów, bo chce mi się od nich spać. To dziwne, ale prawdziwe :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi strasznie wypadają włosy, muszę zakupić jakiś suplement ale raczej myślałam o Belissie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jadłam kiedyś krzem i pod koniec opakowania dostawałam palpitacji serca... Niby wszystko naturalne składniki a jednak coś było nie tak i odstawiłam.

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dokładnie a niestety pracujemy jak szaleni i nie mamy czasu sie wprowadzić :P

    OdpowiedzUsuń
  25. hmmm.... chyba sobie go zakupię;)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam wrazenie ze zaplacili za ta reklame ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe uwielbiam komentarze od anonimowych :) wrażenie to ty sobie możesz mieć.
      Wypróbowałam i oceniam, nikt mi jeszcze nigdy nie zapłacił za recenzję...
      To moje zdanie i je mowię, tak jak ty to robisz....
      Jak by mi połowa włosów od tego wypadła to bym to napisała...
      Jak oglądasz reklamy w tv to też jesteś oburzona? Przecież tam idą grube pieniądze a Ty za to płacisz....

      Usuń
  27. ciekawy produkt..mam go ale jeszcze nie testowałam.....musze zaczac tylko centrum skończę....

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja biorę od trzydziestu kilku dni, ale mam jeszcze na prawdę spory zapas. Zaczełam z myślą o paznokciach, na które póki co jeszcze nie pomógł, ale widze poprawę jeżeli chodzi o włosy. Polecam, na prawdę warto spróbować, kosztuje grosze a opakowanie starcza na 2 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  29. moze zamienie z witami wlasnie na to :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz