kokosowy mus do ciała - Sweet secret

Dziś przedstawie wam mój naj naj naj naj ukochańszy do tej pory balsam do ciała. Jest to balsam z kolekcji sweet secret - słodki kokos i banan:


            Gdzie?               Biogaleria - drogeria internetowa - 12,94 zł / 225 ml   

Ma on formę takiego delikatnego musu:
Rozprowadza się na ciele bardzo dobrze, ładnie się wchłania i nawilża, ale ja stosuję go codziennie dlatego, że ma MEGAŚNY ZAPACH!!!!
Kiedyś wam pisalam o kremie do rąk z tej samej serii o TU
Jest on również na Biogaleria - drogeria internetowa - 5,74 zł / 100 ml 
Ja smaruję się tym musem nie dlatego, że trzeba, ale dlatego, że dla mnie to sama przyjemność! Pałam się i rozkoszuję się tym zapachem, jaki pozostawia ten balsam na moim ciele :)
Gdy wieczorem się posmaruję to jeszcze rano czuć go.
Zapach prosto z pudełeczka nie dorównuje temu jaki się tworzy na naszym ciele. Na letnie dni zapach ten jest w sam raz, nie duszący a raczej żeśki i świeży.
Czy go polecam? OCZYWIŚCIE daję mu 10/10.

37 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie testowałam produktów tej firmy:)
    muszę się nią zainteresować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, musi pachnieć nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam- cudo cudo cudo ♥♥♥♥ buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. już sobie wyobrażam, jak pięknie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszystko, co kokosowe! to chyba moj ulubiony kosmetyczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaah, uwielbiam jego zapach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zatem widzę, że nie tylko ja go uwielbiam

      Usuń
  7. Wiesz co, jeżeli chodzi o te perełki to nic złego się z nimi nie stało, nie wiem jak to jest z innymi kosmetykami, ponieważ robiłam po raz pierwszy taką rzecz, ale jak mówię, u mnie się jak najbardziej sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam ten zapach!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach musi być cudny :) Muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach pewnie powala na kolana :> (pozytywnie, rzecz jasna :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda na to, że ma świetną konsystencję ;) jeśli zapach jest taki cudowny, to chyba rzeczywiście warto się pokusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kusisz i już! ;p
    ale zapachy jak kokos, czekolady, miody wybieram na miesiące zimowe, teraz wolę coś orzeźwiającego, pomarańczowego itp.
    ale kusisz no ;p ;p ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi ten bardziej pasuje na lato, bo to nei jest typowy zapach kokosoa, zapach ten określiłabym jako swiezy

      Usuń
  13. w takim razie muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ten zapach, miałam kiedyś krem do rak, cudo, cudo

    OdpowiedzUsuń
  15. No to mnie nieźle nakręciłaś na zakup tego balsamu :P Uwielbiam takie pięknie pachnące mazidła ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa jego zapachu na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam go gdzieś ostatnio w sklepie i z ciekawości powąchałam - NIEZIEMSKI ZAPACH <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie pachnie, gdy wykończę swoje balsamy zaopatrzę się w ten o zapachu bodajże pralin bo pachnie cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Musi pachnieć bombowo:):) Niestety na okresy letnie wolę mniej słodkie zapachy, ale na jesień zimę na pewno go sobie zakupię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam wszelkie owocowe kosmetyki ;0

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak możesz tak bardzo kusić! Przez Ciebie moja łazienkowa szafka pęknie w szwach :)

    PS. Dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) moja łazienka też jest pełna, mój się aż burzy że tyle tego mam, ale poprostu nie mogę się oprzeć

      Usuń
  22. to mój ulubiony balsam z tej serii :) teraz mam nowy cappuccino i tiramisu :D:D

    OdpowiedzUsuń
  23. OO rany muszę to zakupić bo uwielbiam wszystko co kokosowe :D Dzięki za post. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem czy przypadnie mi do gustu ten zapach, ale zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam ten zapach sama mam ten balsam i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo coś czuję, że bym pzepadła dla tego zapachu:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Również lubię takie odważne ale i czasami proste, klasyczne ;) Taki misz masz :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardziej wygląda jak balsam niż mus ;) Mam masło do ciała z tej firmy i uwielbiam je ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. takiego jeszcze nie widzialam :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz