glitter na paznokciach

Dziś Mani...:) Czyli to co lubię najbdziej.
Ja zazwyczaj za glitterami na paznokciach nie przepadam, ale w tym się zakochałam.
Zobaczcie sami:




Glitter do testów dostałam od KKcanterhk,
a sam lakier możecie zobaczyć TU.
Wygląda on tak:
                        

W piękne słoneczne dni, paznokcie błyszczą się i świecą porzez efekt jaki dają te niesamowite drobinki. Efekt jest nieziemski.
Lakier bardzo przypadł mi do gustu :)
Tutaj możecie zobaczyć jeszcze inną wersję kolorystyczną, dlatego aby efekt glitteru był bardziej zaznaczony położyłam jako lakier bazowy, kolor czarny. Wtedy drobinki niesamowicie błyszcza, czego niestety nie udało mi się uchwycic aparatem :(

Jedyny minus glitterowych lakierów to ich zmywanie :((((
Ja jednak najpierw sobie z paznokcia zdrapuję te drobinki a potem traktuje paznokcieć zmywaczem, tak jest szybciej :)
Pozdrawiam Was serdecznie,
     BUZIAKI

32 komentarze:

  1. Na Twoich paznokciach wygląda bardzo fajnie, chociaż ja za glitterami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też nie przepadałam, ale od czasu do czasu jak mnie coś najdzie to nawet efekt mi isę podoba

      Usuń
  2. Fajne ;) Piękny ten kolorek pomarańczowy;) Zapraszam do siebie http://artgalleryana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie są te serduszka :) niestety, zmywanie to taki mały koszmarek i też robię tak jak Ty, najpierw zdrapuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie to wygląda, fajny ten glitter:D

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki on sliczny, bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. tak, znacznie poprawila mi się kondycja paznokci

      Usuń
  7. sliczne są ;)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ajjj, świetnie wyglądają, gwiazdeczki, serduszka :)
    na ogół też nie lubię żadnych brokatowych lakierów ani nic w tym stylu, ale ten mnie na prawdę przekonuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, mi się zwłaszcza na pomarańczowym lakierze podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten drugi strasznie mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny efekt na paznokciach daje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te gwiazdki:) zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja
    Cudownie!!!! przepięknie kochana!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie to wygląda lecz się pazurki haczą i kiepsko się zmywają ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się połozy na to lakier bezbarwny to się nie haczą, ale ze zmywaniem to prawda

      Usuń
  15. Bardzo ładnie:)

    A ja przy okazji odwiedzin Twojego bloga zapraszam Cię na KONKURS do siebie, właśnie wystartował:) Do wygrania kolorowe lakiery do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarne wyglądają świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz