fiołkowy DaVinci

Hej Kochane,
Przepraszam ale muszę się pochwalić jaki upolowałam pięęęękny lakier i to tylko za 3 zł ;)
Jest to lakier vollare DaVinci o numerze 296, czyli piękny liljowy kolor.
Zobaczcie sami:

Początkowo mi się nie spodobał, więc go odłożyłam, ale miałam doła wiec musialam coś kupić i padło na ten lakier. Na paznokciu wygląda on przepięnie, ładnie komponuje się z opalenizną. A tak apropo, dzięki mojej kochanej odżywce eveline z diamentem, to nawet najtańszy lakier trzyma mi się na paznokciu ok tygodnia. REWEKACJA!
Czyż on nie jest piękny?
hehe :)
Dla mnie jest!!!

36 komentarzy:

  1. witaj w klubie zakochanych w odzywce eveline :D
    lakier ma boski kolor masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Ty masz piękne pazurki! A kolorek jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze kolor fenomenalny :) i za 3zł? wow ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, diamentowa odżywka <3 i piękny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny kolorek :D
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny safari ale jakoś za nim nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne pazurki !!! ;) pozdrawiam !!;*
    Claudia Trish

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny roz!!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie:):*:*:*:*!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja Tobie zazdroszcze tak pięknych paznokci:) zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor. I widzę, że ładnie kryje jak na taki jasny

    OdpowiedzUsuń
  11. hej. :) wpadnij na rozdanie: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/06/letnie-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek bardzo przyjemny, a paznokcie masz imponujące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzą mi się takie długie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolor, ładnemu we wszystkim ładnie
    paznokcie i skórki super zadbane! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam podobny odcień z Essence ;) śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a no jest piekny i Twoje paznokcie tez; oddaj mi je prosze

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor :) Zazdroszczę długich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kolorek taki delikatny masz ładne paznokcie ;D
    dodaję i w wolnym czasie zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Na paznokciach jakiś taki bardziej różowy i wg mnie to nawet lepiej, jakoś tak naturalniej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam te lakiery, ale jeden fajny, a drugi, że 3 warstwy trzeba nakładać hehe :) Fajny blog. Oczywiście daje subka :* i również zapraszam na mojego bloga i do obserwowania oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  21. jak się sprawuje ten lakier? masz jeszcze jakieś inne kolorki może? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz