dzisiejszy Mani + uzupełnienie wymianki

Hej Wszystkim,
Nareszcie dłuuugi weekend :) jak ja sie cieszę ;)
Dziś jak wróciłam z pracy, coś mnie tknęło na kolejną zmianę koloru, ale nie chciałam jednolitego kolorku, dlatego zrobiłam kolejne OMBRE tylko troche inaczej. TZN moczyłam gabeczkę w wodzie i na nią nanosilam warstwy lakierowe (pomarańczowy, różowy i niebieski) - oczywiście kolorki są neonowe bo wiecie, że ja bardzo lubie NEONKI!!!!!. Następnie gąbkę lekko przykładałam do pytki i włala :) hehe



A na zakończenie chciałam was zaprosić do odwiedzenia zakladki z wymianka, może coś wam wpadnie w oko, bo dzisiaj ją zaktualizowalam!

46 komentarzy:

  1. piękności! neonki neonki!

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:)
    Bardzo ciekawy pomysłu na mani:)
    Ale jedno ci powiem pazurki to ty masz prześliczne,ja już tyle odzywek stosowałam i nie umiem za nic takich się dorobić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje paznokcie zawdzięczam wspaniałej odżywce, jaką jest eveline z diamentem

      Usuń
  3. śliczny neonek ';) dziękuje za wysłanie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wybrałam odcień 208, najjaśniejszy, bo ma mi za korektor służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny mani :)
    a te babeczki na zdj. to ciepłe lody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście, długi weekend, mam od dzisiaj wakacje, więc nie zauważyłam ;d
    ślicznie ci wyszły pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne cieniowanie! Muszę spróbować na mokrą gąbkę!
    PS wyłączone -dzięki za zwrócenie na to uwagi, boby się wszyscy męczyli aż bym sobie o tym przypomniała (mnie też te obrazki drażnią)

    OdpowiedzUsuń
  9. pachnie ciastem kawowym...nie nie swieżymi ziarnami kawy... mm cudownie mówię Ci :)

    piękne masz pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci to wyszło ; **
    Już napisałam do ciebie e-maila z propozycja wymiany ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci wyszło bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ciekawy pomysł :) nowatorsko i kolorowo ) super!'

    pozdrawiam ;*
    Malvi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne pazurki, zazdroszczę :) Uwielbiam neony :) Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne :) ja nie przepadam za neonami ale Twoje połączenie bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszło ci świetnie ;p
    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo pomyslowe
    +może zainteresuje cię coś o peelingach o których napisałam


    http://nastolatkicom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne, super kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt super!!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana:):* i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. woooow... efektowne.
    Pozytywne emocje przekazane :p
    A początkująca dziennikarka prosi o rady, opinie na temat swojej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze mi te ombre jakos nie wychodza ;( sliczne paznokietki masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę że wisienka w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz