dzisiejszy Haul Kosmetyczny

Witajcie,
Dziś jakoś nie mam natchnienia na żadne recenzje....
Jakoś czuje się taka ospała, nie wiem co się ze mną dzieje....
Dlatego dziś chciałam wam pokazać co dziś i wczoraj wpadło w moje ręce.
pierwsza, jest to odżywka do włosów Vanilla z Kallosa.
Ma ona fajny lekko waniliowy zapach, jest ona ogromnaaaaa. Ma nadać włosom blask.
Wczoraj zaaplikowałam ją pierwszy raz i muszę przyznać, że nawet jestem zadowolona, bardzo przyjemnie jej się używa.
Następny to słynny bronzer z Joko Marrakech dream. Ja wziełam w wersji dla brunetek. Nie wiedziałam, że jest on taki Megaśny, ma 20 g. Chyba starczy mi on już do końca życia hehe.
Ja już od dawien dawna, poszukiwałam bronzera, który nie będzie miał drobinek. I prosze, oto jest :) Jestem z niego niesamowicie zadowolona.
Następną rzeczą to również wychwalana przez was pomadka z Celii:
Ja mam w kolorze 603, taki przygaszony róż. Były również różnego rodzaju kolory Nude, ale ja w Nude nie czuję się dobrze. Pomadka a właściwie 2w1 pomadka i błyszczyk, jest niesamowicie kremowa i nawilżająca. W mojej drogerii były 2 rodzaje tych pomadek. Jedne z drobinkami a drugie bez. Ja wziełam tą bez drobinej, bo drobinki już mi sie przejadły. Zresztą jakbym chciała mieć drobinki to pierwszy lepszy błyszczyk mi je zapewni. Pomadka niesamowicie pachnie winogronami. No to jest jakiś obłęd...Napewno będę wracać i do innych kolorów tej serii.

30 komentarzy:

  1. Bronzer wygląda bosko, a pomadkę muszę mieć! Tylko gdzie można je dostać?! :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam pod nosem drogerie Laboo i tam ją dostałam

      Usuń
    2. A występują one w jakichś większych drogeriach, typu Natura/Rosmann/Superpharm? Wie ktoś? ;-)

      Usuń
    3. ja niestety nie widziałam

      Usuń
    4. Też się czaję na Celię! :<

      Usuń
  2. oj zazdroszczę pomadki :) też ją chce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomadka ♥♥♥ bronzer też cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka i bronzer są świetne:) piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bronzer pięknie wygląda ciekawe jak się będzie prezentować na policzkach

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, nie widziałam jeszcze takiego Kallosa! ciekawa jestem, jak się będzie sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
  7. BRONZEREK ŁADNIE SIE PREZENTUJE ;))A POMADECZKA MNIE KUSI I TO BARDZO ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez kusila, i sie wkoncu skusilam :)

      Usuń
  8. oj mi też drobinki w pomadkach się przejadły ;) obecnie poszukuje koloru bardzo naturalnego, coś jak kolor skóry, jednak nie mogę znaleźć tej idealnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubie takich odcieni, tzn nie tyle co nie lubie to poprostu brzydko w takich wygladam

      Usuń
  9. Maseczkę z Kallosa mam ale w innej wersji :) Bronzer śliczny. Poszukuje od dawna jakiegoś bezdrobinkowego, który nie wpadałby w pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. interesująca ta maska do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tej odżywki do włosów

    OdpowiedzUsuń
  12. te maski są wspaniałe :) miałam mleczną :)
    i tez mam celie nude - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ten bronzer mnie zabil - cudo przeciez. I ten wytloczony wzor! Aaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę kupić ten bronzer, już samym opakowaniem zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. maskę muszę chyba wypróbować, a ten bronzer jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. od kilku dni walczę ze sobą, żeby wstrzymać się przed kupnem szamponu Kallos, gdyż muszę wykończyć aktualny szampon, a Ty pokazujesz mi jeszcze maskę? to okrutne! ;)
    na Celię chyba i ja się w końcu skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Odżywka kusi,bo ja nigdy nie używam odżywek,ale włosy trochę na tym moje cierpią,skuszę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy kusi tym pudrem brązujących,niebawem stanie się tak że będzie mój!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. ale świetne łupy :) JOKO jest kapitalne...szkoda że u mnie to nie ma żadnych takich fajnych kosmetyków, i jestem 100 lat za murzynami..eh...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz