Co jest w mojej torebce?

Jako że na youtube uwiebiam oglądać filmiki pt: Co jest w mojej torebce, dlatego sama postanowiam Wam pokazać co takiego kryje w sobie moja torebka, która prezentuje się o tak:
Jest ona bardzo pojemna, i narazie nie zamienilabym jej na żadną inną :)
A oto co w niej nosze:

A teraz po kolei:
1. Portfel - koniecznie czerwony i duży, bo podobno pieniądze się lepiej trzymają :)
2. Okularki przeciwsłoneczne - maja już chyba z 3 lata i są najlepsze jakiekiedykolwiek miałam
3. Notesik z długopisem
4. Książka - kryminał - Uwielbiam kryminały i horrory
5. Mgiełka do ciała o zapachy wiśni i wanilii
6. Perfumetka
7. Krem do rąk o zniewalającym zapachu banana i kokosa
8. Grzebień
9. Lusterko - to mój must have w torebce
10 Gumy
11. Puder Synergen - najlepszy (tutaj już końcówka)
12. Pomadka Rimmel Airy Fairy
13. Carmex
14. Błyszczyk-pomadka
15. Błyszczyk
16. Pilniczek
Czasem jeszcze wpycham do torebki 2 śniadanie :)

41 komentarzy:

  1. śliczna torebka, a zawartość jeszcze lepsza, też mam czerwony portfel ale jeszcze nie słyszałam o tym że się pieniądze lepiej trzymają :D
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam czerwony portfel , mama mi tak samo mówiła :D

      Usuń
  2. Ja w torebce mam wszystko to co jest pod reka, czesto zmieniam torebki, wiec wkladam do nich co popadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kuuurcze banan i kokos! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nosisz :D Hmm... zapomniałaś o telefonie :D
    Ja prawie każdego dnia zmieniam torebki więc noszę tylko niezbędne rzeczy -ale fajny pomysł z tym pokazaniem zawartości. Powinien ktoś zrobić z tego TAG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz racje, zapomniałam o tolefenie, a to dlatego ze go wyjełam z torebki i leży sobie na półeczce ;)

      Usuń
  5. u mnie nawet podobnie ;) Masz bardzo ładną torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wlasnie tez uwielbiam ten tag sam atez go kiedys zrobilam i jeszcze dla zabawy zwazylam torebke. Ile wazy twoja?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wies nigdy nie przyszło mi do głowy aby ja zważyć, ale u mnie raz jest cięża a raz lżejsza, to zależy czy do niej jeszcze coś wpakuje i jaka aktualnie książkę czytam ;)

      Usuń
  7. Ja mam... Czasem 3 światy z nimi z tego powodu.
    A jak natura Ci nie dała, to przecież można sobie zagęścić -wiadomo, to ingerencja, ale jakby marzyła to z okazji jakiejś uroczystości (np. własnego ślubu :D) bym sobie nie żałowała takiego zabiegu ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka rzeczy mam podobnych :) Tez lubię ten puder jednak ja musze mieć jaśniejsze odcienie ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. zawartosc torebki prawdziwej kobiety! :D
    swietne ;p dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taki sam grzebień tylko fioletowy ;D i puder też taki sam :)
    fajny wpis

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna masz torebke, wlasnie poluje na podobny model :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie posty!!! Masz piękną torebkę i ciekawą zawartosc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ostatnio dopadłam w Rossmannie przezoczystą kosmetyczke w której trzymam wszystkie drobiazgi, jest super, polecam ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, mam dwie takie, tylko już zapięcia się popsuły ;)

      Usuń
  14. U mnie w torebce podobnie mogę jeszcze dodać że jest straszny bałagan:D

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo moja ukochana seria sweet secret : własnie miałam balsam tym zapachu :0 ale teraz mam kawę :)
    a portfel obowiązkowo! mam tez i duży i czerwony :P

    OdpowiedzUsuń
  16. No ja liczę, że mi też urosną takie długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ohoho pokaźna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem do rąk mnie szczerze zainteresował, bo wiem, że kosmetyki z tej serii są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Same bardzo przydatne rzeczy :) w mojej torebce jest jeszcze bałagan :) a tak to podobnie jak w Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nosisz więcej niż ja :D ale same potrzebne jak to my kobiety mówimy rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna torebka : )
    Chętnie przygarnęłabym taką : )

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna torebka:) Uwielbiam takie duże torby ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Też używam Synergen-a i jestem mega zadowolona :-) Śliczna torebka, poluję na taką!

    OdpowiedzUsuń
  24. Również kocham Synergen <3
    W sumie w mojej znajdują się podobne przedmioty ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna torebka :) Też mam ten puder i go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też lubię pojemne duże torebki, super okularki

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam puder Synerfen, jest boski. Tez muszę zrobić taki post. To świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  28. Też lubie ogladac takie filmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz