Brzoza krem betulinowy

Witajcie Kochani,
Dziś przychodze do Was z recenzją kremu ze sklepu produktynaturalne.pl.
Będzie to recenzja kremu betulinowego.
zdjęcie z www.produktynaturalne.pl
Co pisze producent?
"Wygładza i ujędrnia zapewniając efekt miękkiej i gładkiej skóry. Pozostawia ją wyraźnie odświeżoną i młodszą. Systematycznie stosowany hamuje objawy starzenia skóry .  
Betulina pobudza syntezę kolagenu i elastyny w skórze, chroni przed wolnymi rodnikami i czynnikami rakotwórczymi oraz przyspieszającym starzenie. Reguluje gospodarkę wodno-lipidową

Olej brzoskwiniowy działa ochronnie, odżywczo, regenerująco. Zmiękcza naskórek, działa odświeżająco i delikatnie ściąga rozszerzone pory. Poprawia karnację. Bogaty w kwas linolowy, minerały i witaminy, szczególnie zalecany jest do pielęgnacji dojrzałej cery wrażliwej, wymagającej odnowy biologicznej.

Witamina E ma działanie antyutleniające, opóźnia procesy starzenia się, poprawia gospodarkę wodną naskórka oraz głębszych warstw skóry. Poprawia mikrocyrkulację w naczyniach krwionośnych skóry właściwej.

Masło kakaowe dostarcza cennych substancji odżywczych. Jest biozgodne ze skórą człowieka, nie powoduje alergii kontaktowej. Pozostawia na powierzchni skóry aksamitny film. Regeneruje, wygładza, nawilża, zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia oraz poprawia koloryt.

Wosk pszczeli działa odżywczo, dzięki nienasyconym kwasom tłuszczowym wykazuje działanie natłuszczające, ochronne i zapobiega wysuszaniu skóry. Sprawia, że naskórek jest wygładzony i miękki
."

Co ja pisze?
Konsystencja kremu jest dość gęsta o białej barwie.
Zostawia na twarzy oleistą powłokę, która dość szybko się wchłania. Początkowo myślałam że zastosuję go sobie jedynie na okolice pod oczami, jednakże po zaaplikowaniu, skóra pod oczami strasznie mnie piekła. Co jest dość dziwne, bo małoktóry krem mnie piecze.
Dlatego nastepną aplikacją była to aplikacja na całej twarzy, omijając okolice oczu, i tu ten sposób się sprawdził. Nakładałam krem jedynie na noc bo tak jak już wspomniałam krem zostawia tłusty film, dlatego pod makijaż się on nie nadaje. Po nocy cera była dość dobrze nawilżona.  
Ogólnie mogę polecić ten krem osobom ze zmarszczkami i z suchą cerą, ja jednak bym go nie kupiła, ze względu na pieczenie w cienkich warstwach skórnych.

16 komentarzy:

  1. oho to też nie kupię ponieważ nie czegoś takiego szukam ;) zresztą ja kocham swoją Nivee i Ziaję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na dzień też stosuję Nivę matująco-nawilżającą

      Usuń
  2. Chyba czas sobie cos takiego kupic
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja juz jakiś czas stosuje pod oczy na zmarszczki ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. no to teraz czekam na Twoją recenzję :)

      Usuń
  4. Oj ja mam z wiekszoscia kremow tak ze w lasnie w okolicy oczu pieka:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie, zwykle większość kremów mi odpowiada

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. P.S. zapraszam do mnie na pierwsze rozdanie :)

      Usuń
    2. dziękuję za zaproszenie

      Usuń
  6. Nie lubie takich tłuściochów... I to pieczenie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez wątpienia trzeba będzie wypróbować..xD
    Uwielbiamy nowości!

    Zapraszamy na nową notkę.
    Tylko u nas krok po kroku "paznokcie wodą malowane". Dowiedz się o ich technice wykonania na www.werbeautykor.blogspot.com !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kremik raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. w sumie ja nie mam suchej cery, ale fajnie wiedziec ze jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz