Aronia krem nawilżający + piegi na paznokciach aaaaaa:)

Heja kochani,
Ostatnio mniej czasu mam na pisanie postów, ale odwiedzam blog codziennie, wiec kontakt mam :)
Dzis przychodze do Was z recenzją kremu nawilzającego ARONIA, który mam dzięki współpracy z produktynaturalne.pl
Krem w wersji pełnowymiarowej wygląda tak:
zdjęcie z produktynaturalne.pl

Co pisze producent?
" Aktywnie nawilżający krem, pielęgnuje cerę skłonną do podraznień szczególnie z problemami naczynkowymi, poprawia mikrokrążenie, obkurcza "pajączki", zapobiega pojawianiu się zmian rumieniowych. Zawartość składników roślinnych czyni skórę optymalnie nawilżoną i zregenerowaną. Doskonały jako podkład pod makijaż"

A co ja powiem?
Ja jako że posiadam cerę tłustą, mogę jedynie wypowiedzieć się o jego właściwościach nawilzających bo problemów z naczynkami nie mam. Ja krem stosowałam na wieczór w celu nawilzenia skóry a grubszą warstwę aplikowałam pod oczy. Krem doskonale nawilża cerę, nie pozostawiając tłustego filmu. Ładnie, ale nie nachlnie, pachnie. Cera rano wygląda na promienną. Konsystencja kremu dla mnie jest w sam raz, nie jest zbyt gęsta, jak również zbyt rzadka. 
Ogólna ocena:
4,5/5
Tak on wygląda w środku :)

Ostatnio bardzo czesto robię sobie róznorakie wzorki na paznokcie, dziś mnie naszło na PIEGI :)
POZDRAWIAM WAS KOCHANI!!!!

33 komentarze:

  1. ale boski paznokcie :) nic sie u mnie nie znalazło za Eveline ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kropeczki :).
    Pozdrawiam i Obserwuję ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. ah nie zauważyłam - mogę wysłać odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie te pazurki<3
    Jakich użyłaś lakierów??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam miss selene kolorku różowego i niebieskiego oraz białego z Bell

      Usuń
  5. ale masz ładne i długie paznokcie! zazdroszczę, moje dopiero się regenerują z Eveline 8w1 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moje to sprawka odżywki eveline z diamentem :) jest rewelacyjna

      Usuń
  6. Śliczne pazurki, krem również wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne paznokcie :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pazurki:) bardzo lubie to polaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczne paznokcie ;)
    Nie stosowałam jeszcze tego kremu

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tytuł posta trochę mnie zmylił:) Zastanawiałam się o uczulenie jakieś chodzi czy co:)A to kropki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wierz mi kochana , że ja też :P

    Twoje piegi są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne pazurki! ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super pazurki, genialny mani :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem wydaje się ciekawy ale chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne paznokcie, a krem może użyję kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne te kropeczki na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy ten krem :)
    A pazurki śliczne! :)
    + Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też planuję zrobić sobie paznokcie w kropki niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę sobie sprawić takie kropeczki na paznokciach bo bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne paznokcie
    Zapraszam do mnie =)

    OdpowiedzUsuń
  21. kropeczki ! ;-))



    rozdanie na buty od Renee sponsorowane na moim blogu ! WEŹ UDZIAŁ:_))

    OdpowiedzUsuń
  22. zapraszam wszystkich do mnie na konkurs :)

    http://visnafashion.blogspot.com/2012/05/pierwsze-rozdanie-first-contest.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej! chciałam Cię poinformować, że miałam problem z blogiem, który zaginął i zaczynam od zera. Informacje pod nowym adresem :-( Zapraszam pod nowy adres: http://lycaona.blogspot.com/ (dawniej crocodylla)

    OdpowiedzUsuń
  24. super:) może kiedyś się skuszę na pazurki w kropeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię mani w kropeczki
    jest urocze :)
    nie znam tej marki, ciekawe, ciekawe :)
    chętnie bym przetestowała, zapiszę sobie adres ich sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz