Aloe Vera Gel

Hej kochani,
Jak wam minął weekend? Bo mi bardzo szybko i pracowicie...Pochwale wam się, że już mam Zespół na swój ślub i oczywiście termin :) Teraz to dopiero zrobiło się poważnie i właśnie to do mnie dociera....
Dlatego dla relaksu przedstawie wam bardzo miły dla oka i nie tylko gel z Safiry.
Dostępny na Safirazakupy.pl o TU za 300ml / 23,80 zł. A przy zamówieniu wystarczy wpisać z polecenia wisienka102@gmail.com.
A tak się prezentuje ten przepiękny żel:

Prawda że kolorek ma śliczny?
Konsystencja też jest zachwycająca bo to taka sliczna galaretka.
Żel jest bezzapachowy, co jest dużym plusem bo im mniej zapachów tym mniej chemii...

Co pokrótce mówi nam producent:
"Aloes działa terapeutycznie oraz stymuluje procesy regeneracyjne, które zachodzą w skórze. Te unikalne cechy pozwalają stosować żel między innymi do łagodzenia oparzeń, podrażnień skóry i ukąszeń owadów. (...) Zawiera skoncentrowany wyciąg z Aloe Vera Barbadensis (aż 41 % czystego aloesu), rośliny od wielu wieków znanej ze swoich właściwości antyseptycznych i odżywczych, szeroko wykorzystywanej w przemyśle kosmetycznym.
 Żel z aloesem nadaje się do każdego rodzaju cery w każdym wieku. Doskonale nawilża, poprawia elastyczność, szybko się wchłania, koi podrażnienia i zaczerwienienia skóry. Jest również świetnym podkładem pod makijaż.
"
Co do bazy pod makijaż to nie próbowałam bo używam go do ciała, i w roli nawilżenia spełnia się znakomicie. Doskonale się wchłania, nie trzeba długo czekać, bardzo dobrze się rozprowadza po ciele. Jest go dużo i wystarczy na długotrwałe użytkowanie :) Jak dla mnie kosmetyk z tak dużą ilością aloesu w składzie powinien gościć w naszej toaletce jak najczęściej. U mnie napewno będzie bo przypadł do gustu mojej mamie, która ma bardzo suchą cerę i smaruję się nim codziennie, ja natomiast na zmianę z moimi pozostałymi balsamami, które używam. Dlatego w zależności od nastrolu używam sobie różnych balsamów :)
Dlatego dzisiejsza ocena to 10/10

37 komentarzy:

  1. fajna rzecz i bardzo przydatna ♥ buzialki kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się nim nasmarowałam po goleniu, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie -nie używałam nigdy nic takiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używałam jeszcze niczego z Safiry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jakby sie sprawdzal pod makijazem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewan, ze dobrze bo szybko się wchłania

      Usuń
  6. ale fajnie wyglada ! :D zjadlabym ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z żelami miałam ten problem, że skóra po nich się kleiła....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten żel nie ma jakichś sztucznych zapachów, dlatego się nie klei

      Usuń
  8. o, przydałby mi się taki na skórę głowy i włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówisz?...Nawet nie pomyślałam o włosach

      Usuń
  9. zapraszam serdecznie do siebie, bardzo fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  10. ja raczej nie używam żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten niebieski z SAFIRA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten niebieski i jest super, a jego wygląd jeszcze lepszy :) Recenzja niebawem :)

      Usuń
  12. Przypomina mi galaretkę agrestową:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wysoka ocena,musi być naprawdę dobry,zachęcający post kochana,kolorek racja ma śliczny hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tylko go zobaczyłam to pomyślałam że jest on do włosów:D
    Przyznam że ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt. Zainteresowałaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. owszem:Składniki (INCI): Aqua, Aloe Vera Barbadensis Lear Juice, Glycerin, TEA, Carbomer, EDTA, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI 47005, CI 42090

      Usuń
  17. ufam takim konsystencją :) podobny krem o takiej konsystencji mam pod oczy i działa rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O to nie jestem sama a nawet nie wiem skąd mi się to bierze ;) W ogóle nie lubię sama podróżować ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie lubię, z kimś jest raźniej i szybciej

      Usuń
  19. buu :( aż 3 konserwanty i barwniki
    a szkoda :P
    ja mam gel aloeasowy 98% z equilibra ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam jeszcze czegoś podobnego, muszę się więc skusić jak najprędzej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tez myslalam, ze to galaretka :P

    a co do slubnych postepow, to juz nie przelewki :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda przyjaźnie.:))
    zapraszam do mnie na słodki post. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz