TAG: WIEM CO JEM!

Witajcie, kochani
Dziś zostałam otagowana przez Lagoena, a tak nosi nazwę: Wiem co jem!
Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował i przedstaw zasady
2. Zamieść banner i odpowiedz na pytania
3. Otaguj kolejne 5 osób :)

Pytania:
1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
3. Jesz dużo owoców i warzyw?
4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
6. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
7. Czy lubisz gotować?
8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
9. Czego nie możesz przełknąć a co mogłabyś jeść cały czas?
10.Ile posiłków jesz dziennie?
11.Wypijasz odpowiednią ilość wody? ( min. 8 szklanek dziennie) ?

Na dokładkę możecie polecić jakiś zdrowy prosty przepis, przekąskę czy coś w tym stylu :)

MOJE ODPOWIEDZI:
1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
W miarę dbam o to co jem, ale bez przesadyzmu, czasem zdarzaja mi się jedzeniowe wpadki :)
2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
Ostatnio dość często patrze na etykietki, i sprawdzam ich sklad, i patrze aby jak najmniej było tzw E i tłuszczów
3. Jesz dużo owoców i warzyw?
Tutaj to zależy od pory roku i od dostępności danych owoców i warzyw, ale wydaje mi się że jem dość sporo
4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie? Zamierzasz się odchudzać w przyszłości?
Odchudzałam się na 1 roku studiów, nie była to konkretna dieta, a raczej racjonalne żywienie i wykluczenie fast foodów i słodyczy
5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
Krótko i na temat: NIE :)
6. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Z tych niedozwolonych to Pizza, ahhh, a z tych zdrowszych to grilowana pierś z warzywkami, wszelkiego rodzaju sałatki i łosoś z grilla
7. Czy lubisz gotować?
Tak lubię gotować, tylko nie zawsze mi się chce :)
8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić i dlaczego?
Słodycze bym chciała wyeliminować i niezrowe przekąski które mnie kuszą, aha i kajzerki :( a co chciałabym wprowadzić? hmmmwięcej jeszcze warzyw i więcej białego sera
9. Czego nie możesz przełknąć a co mogłabyś jeść cały czas?
Nie mogę przełknąć kalafiora, śledzia i brukselki, a cały czas mogę jeść pierś z kurczaka :) aha i cebulę :) UWIELBIAM
10.Ile posiłków jesz dziennie?
4-5 zależy
11.Wypijasz odpowiednią ilość wody? ( min. 8 szklanek dziennie) ?
I tu jest mój problem bo nie wypijam tyle :( pije znacznie za mało, i muszę coś z tym zrobić



TAGUJĘ:
1. BeautyWizaz
2. Dagusię
3. Shoegirl
4. Malgoose 
5. Ciornaofca

11 komentarzy:

  1. Heh czyli jest ten problem jak u większości ( także ja ) z piciem 8 szklanek wody.. Oj trzeba się za siebie wziąć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy Tag,można się czegoś dowiedzieć o danej osobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam problem z piciem tyle szklanek wody ile powinnam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tag
    wszystko proste, tak, powiem - odżywiam się zdrowo i wiem co jem ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. super tag:))
    zapraszam rowniez do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję zrobię go na dniach ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, ciekawy tag. Zastanawia mnie ile kobiet odpowiedziałoby "tak" na pytanie nr 5 =)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, moje odzywianie wola o pomste do nieba :P
    przymierzam sie do jakichs zmian, ale wiadomo jak to jest, tyle pokus dookola :P
    dzieki, Kochana, za tagowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nawet nie wiesz jak mi miło, że zauważyłaś, że zaginęłam w akcji :D :* Już jestem, majówkowałam się i jakoś tak laptop nie był mi po drodze... Poza tym nie było o czym pisać, poświęciłam się lenistwu. Ale już wracam powoli ;-) Wieczorkiem może nawet coś napiszę ;)

    A co do tej wody... Miałam kiedyś na studiach biomedykę i tam pani dr nam mówiła, że te 8 szklanek to nic innego niż chwyt marketingowy koncernów wodnych. Bo organizm przeciętnie potrzebuje 1500 ml wody przyjmowanych z płynami (szklanka 250 ml, czyli 6 szklanek płynów -nie tylko wody, ale i herbaty, soków etc.) i 1000 ml z jedzeniem :-) A wody jest sporo nawet w kromce suchego chleba (40%) ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz