TAG: Dbam o swoje zdrowie!

Zostałam otagowana przez Lagoenę
ZASADY:
1. Wskazujemy osobę, która nas otagowała.
2. Zamieszczamy banner i odpowiedzi na pytania
3. Tagujemy kolejne 5 osób :)

PYTANKA:
1. Czy prowadzisz zdrowy tryb życia?
- dość zdrowy, ale zawsze mogłoby być lepiej :)
2. Ile godzin dziennie śpisz i czy pozwala Ci to na wyspanie się?
Śpię 7 godzin i nawet się wysypiam
3. Czy uważasz, że zdrowo się odżywiasz?
- Tak jak mówię, zawsze mogłoby byc lepiej ale nie jest najgorzej, zawsze staram się jesć zdrowo
4. Czy jadasz śniadania?
TAK zawsze jadam śniadania, bez sniadania nigdzie isę nie ruszę, bo mi jest niedobrze
5. Czy spędzasz dużo czasu na świeżym powietrzu?
Niestety niezbyt dużo
6. Czy uprawiasz jakieś ćwiczenia fizyczne?
- tak ćwicze sobie w domu :) i od miesiąca biegam, tylko ze niezbyt regularnie
7. Czy starasz się poszerzać swoją wiedzę na temat zdrowia oraz zdrowego stylu życia?
TAK, dużo czytam na ten temat
8. Czy wykonujesz regularnie badania profilaktyczne? 
Jeśli chodzi o sprawy kobiece to TAk, choć ostatnio też badałam krew...wiez zalezy...
9. Twój najbardziej niezdrowy nawyk?
Jem sporo chleba :(
10. Czy po tym "rachunku sumienia" postanowiłaś coś zmienić w kwestii dbania o swoje zdrowie? :)
Patrz post niżej :)
Już postanowiłam wyrzeźbić sobie ciałko :)

6 komentarzy:

  1. super teag mam do niego zaproszenie muszę zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahahaha własnie Cię otagowałam, a Ty już go wykonałaś ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także zawsze jem śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz