Radical - Serum + odżywka

Witajcie Kochani,
dziś przychodze do was z recenzją,  bym to nazwała, odżywko-wcierki Radical oraz serum do włosów też z Radical'a.
Pierwszym produktem będzie odżywka wzmacniająco - regenerująca do włosów zniszczonych i wypadających:
 
Dla mnie jest to raczej odżywko wcierka, a mam ja przyjemność stosować dzięki Biogaleria - Drogeria internetowa, gdzie możecie ją dostać.
Jak widzicie zużycie sięga już połowy, zatem juz mogę conieco o niej powiedzieć.
Kiedyś miałam mgiełkę z tej serii, ale zachwycić mnie nie zachwyciła, inaczej było przy tej odżywce. Juz po tygodniu zauważyłam poprawę kondycji moich włosów, a muszę przyznać że niestety mam baaaaaardzo słabe i cienkie włosy, które wypadają na potęgę i łapie sie wszelkich możliwych sposobów aby je jakos uratować.
Ja odżywkę tą stosuję jako wcierke do włosów, tzn. używam jej po umyciu na skalp, i wcieram w głowę. Zauważyłam, że moje włosy jakby szybciej zaczeły rosnąć i stały się zdrowsze, jak chcecie to zobaczcie moje juz dość długie BABY HAIR:

Nie mówie, że od niej urosly mi włoski baby hair, ale znaczaco podrosły, niestety nie mam zdjęć przed :(
Odżywka nie obciążyła moich włosów, nie spowodowała, że zaczęły sie jakoś szybciej się przetłuszczać, a uwierzcie mi, że moje włosy są naprawdę bardzo, ale to bardzo cienkie :(
Mi nie chciało sie jej przelewać do pojemniczka z atomizerem, dlatego aplikowałam ją bezpośrednio z buteleczki, która posiada taki zakraplacz, dzięki czemu płyn się nie wylewa w nadmiarze, aczkolwiek nie jest to zbyt wygodne:
PLUSY:
+ odżywia włosy
+ nie przetłuszcza włosów
+ nie obciaża
+ włosy szybciej rosną (efekt u mnie)
MINUSY:
- niewygodna aplikacja
Czy ją kupię?
Najpierw chce spróbować wcierki Jantar, a potem napewno sobie zakupię RADICAL'a

Drugim produktem jest Serum ziołowo-witaminowe do włosów zniszczonych i wypadających RADICAL, mozecie go dostać np tu:
Przy tym produkcie bardzo się bałam, że będzie on strasznie obciążał moje cieniutkie włosy, tym bardziej że zalecaną formą aplikacji jest wtarcie serum w mokre, umyte włosy.
Pierwsze moje podejście, było nieco inne niż zalecane. Postanowiłam potraktować serum jako odżywkę i po nałożeniu go i odczekaniu paru min. zmyłam go. Ten sposób aplikacji kompletnie nic nie zrobił z moimi  włosami. Dlatego w weekend spróbowałam zrobić tak jak zaleca producent, zatem, po umyciu, wtarłam serum we włosy i naturalnie pozwoliłam im wyschnąć. Jakie było moje ZDZIWIENIE gdy się okazało, że moje włosy wcale nie są tłuste!!!!!!! :)

Zaczełam go stosować co drugi dzien, moje włosy zrobiły się takie....(jakby to opisać?)...takie sypkie. Ładnie się układają, nie plączą, wystarczy przejechać palcami :) Jestem MEGA ZADOWOLONA.
PLUSY:
+ bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość serum
+ zapach neutralny
+ nie obciąża włosów
+ ładnie wygładza włosy
+ włosy nie plączą się
+ uzyskujemy "sypkość" włosów
MINUSY:
narazie brak

28 komentarzy:

  1. Radical dobrą firmą jest ;) kupię sobie tą wcierkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. one chyba mają alkohol w składzie? kiedyś chciałam kupić polecaną wszędzie mgiełkę do włosów ale jak zobaczyłam alkohol to zrezygnowałam :( już nawet silikonów i innych takich składników nie unikam tak jak alkoholu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety ta odżywka ma, ale mimo wszystko bardzo dobrze u mnie isę sprawuje

      Usuń
  3. ja z kolei bylam bardzo zadowolona z mgielki. ale na te produkty tez sie chyba skusze, bo mnie zacieawily, ceny sa na pewno przystepne.

    mi tez mocno wypadaja niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak by na mnie się sprawdziły te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aplikacja to faktycznie utrudniona przez tą butelkę :) Ja mam mgiełkę z RADICALA :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm widzę, że wiele bloggerek uzywa takich wcierek...i ja powoli sie przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana doszedl do ciebie cien? Jesli tak to mam nadzieje ze w całości. Ja juz powolutku szykuje recenzje szminki od ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. obydwa kosmetyki by mi sie sprzydaly :)
    ciekwe jakby mi sie sprawdzily na moich wlosach :)
    rowniez nie moge poradzic sobie z ich wypadaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę poszukać, ponieważ mam cienkie, zniszczone włosy

    OdpowiedzUsuń
  10. ta wcierka, w właściwie jej buteleczka przypomina mi flaszkę Amolu :D też muszę pomyśleć o czymś do włosów, bo również mam koszmarnie cienkie i wypadają jak szalone :/ a Twoje baby hair są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też przypomina wyglądem buteleczkę Amolu :) hehe

      Usuń
    2. Zawsze można przelać do buteleczki z atomizerem :)

      Usuń
  11. oj nie przejmuj sie zupełnie ! moje też nie należą do najchudszych !

    Noś to w czym czujesz sie dobrze !
    Pozdrawiam !;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahaha:) ja też pomyslalam o amolu!!
    buziaki kochana:*:*:*


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj z chęcią skorzystałabym z takiej wcierki ;) moja woda brzozowa chyba już mi nic nie pomaga ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed ta wcierką też stosowałam wodę brzozową, ale chyba omje wlosy też do niej się zbyt przyzwyczaiły

      Usuń
  14. mam juz 2 butelke to rewelacyjny produkt..

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tej firmy mam tylko mgiełkę ale nie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba produkty wyglądają bardzo zachęcająco :)
    Musze je wypróbować ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam z tej firmy odżywkę i szampon,lecz źle wpływały na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  18. mam mgiełkę i szampon z radicala, używałam też ampułek. nie wiem, czy coś mi dały - włosy nadal mi wypadają dość mocno ;/ teraz zaczynam testować Jantar.
    ale ci zazdroszczę, że akurat te kosmetyki dostałaś do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O fajnie, że jesteś zadowolona z produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli chodzi o wcierki to ja polecam Jantar. Ma fajny zapach, wg mnie nie przetłuszcza włosów, a nowych mam od groma. Rosną też szybciej. Ja się przekonałam:)

    P.S. fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie następny na liście jest Jantar

      Usuń

Dziękuję za komentarz