pieęgnacja twarzy+paczuszka wymiankowa

Hello :)
Cóż za piekny dzień dzis mamy, cieplo, słoneczko, aż chce się żyć :)
Ja dzis postanowiłam opisać swoją pielęgnację cery :)
Oto produkty jakich aktualnie używam :

Zatem od początku:
Robię demakijaż, nastepnie gąbeczką Konjak i krem myjącym NIVEA myję dokładnie twarz.
Następnie przecieram twarz wacikiem nasączonym tonikiem Nivea odświeżająco - nawilżającym. Czekam aż tonik mi sie wchłonie (w tym czasie n przyklad myję zęby :))A na koniec stosuję krem matująco-nawilżający z Nivei, aktualnie mój ulubiony. Pod oczy wykańczam mój żel z FlosLeku ze świetlikiem (jest boski). Obecnie na noc zamiast kremu Nivea stosuję krem wiesiołkowy w ramach testów.
Co drugi, moze trzeci dzień, po demakijażu, stosuję na twarz oleje (mieszankę olejku rycynowego, kokosowego i Alterry), nakładam na twarz, przykładam do mojej cery wilgotną, ciepłą szmatkę muśinową i przecieram nią twarz, następnie szmatkę moczę w zimnej wodzie i również kładę ja na twarz. Wtedy moja cera jest bardzo gładziutka.
1-2 razy w tyg. stosuję peeling, aktualnie z Synergen. Dla mojej twarzy jest on bardzo dobry, bo wszystko ładnie mi ściera, ale trzeba uważać jak ktoś ma delikatną cerę bo peeling ten ma extra duże drobiny.
To tak pokrótce o pielęgnacji cery, a teraz pokażę wam moją wyminkową peczuszkę, którą dostałam od DUSI.
Dziękuję Ci kochana!!

1. Pomadka MUA:


2. wypiekana cienie MUA:
3. lakier glitter:
To na razie byłoby na tyle, do usłyszenia, buziaczki!

29 komentarzy:

  1. cudowna gąbeczka moja ukochana :D


    śliczne wymiankowe rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też używam kosmetyków z serii Nivea Visage i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu pomadka nie na ustach? ;) musisz ją koniecznie pokazać

    OdpowiedzUsuń
  4. moja ukochana gąbeczka Konjac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Udana wymianka:)
    jak widać nivea w pielęgnacji króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam nivea tylko, że ich balsamy do ciała.
    Kusi mnie ten peeling z synergen :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier cudowny jest:) NAPRAWDE poczulam potrzebe posiadania:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Konjac :)
    Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pomadka i cienie - cudne :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten żel-krem do mycia twarzy z Nivei - bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. krem nivea matujący kiedyś u mnie gościł nawet 2 razy :) peeling z rossmanna ten różowy obecnie mi się kończy ;D b.dobry jest - ściera jak należy!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladne cienie:) obserwuje,zapraszam do siebie jak rowniez do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna ta pomadka, muszę się w końcu zdecydować na OCM :<

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą gabkę i u mnie jakiś specjalnych efektów nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. taka gąbeczka by mi sie przydała ;)

    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam się nad kupieniem tej gąbki, a bez OCM nie wyobrażam już sobie życia;)

    OdpowiedzUsuń
  17. szwagierka miała ten krem i mówiła, że wcale nie matował, więc zużyła go do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, mi spisuje się bardzo dobrze, i NAPEWNO kupię go ponownie

      Usuń
  18. Lakier i cienie są bardzo ciekawe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, lakier ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  20. Super paczuszka :)
    Co daje ta gąbeczka KONJAK? I faktycznie dobrze działa? ;>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz