Nowe postanowienia + troche motywacji

Witajcie,
Dziś, jako że są moje Urodziny ;)
postanwiłam, ze wkońcu muszę wziać sie za siebie i wreszcie zacząć wcielać w życie to co od każdego nowego miesiąca sobie postanawiam :)
A mianowicie chodzi o zmianę nawyków żywieniowych i ruszenie tyłeczka :) czyli Start z ćwiczeniami.
Nie chodzi mi o to żeby być chuda jak patyk...Głównie zależy mi na płaskim brzuszku i mniejszych boczkach, które są moim odwiecznym utrapienim i maskuje je jak mogę :)
Zainspirowała mnie do dziełania DUSIA.
Dlatego od dzis postanawiam skończyć ze złym odżwianiem. Ogranicze pieczywo, którego ostatnio jem za dużo, ogranicze ilość pochłanianych ziemniaków i zastąpie je różnymi kaszami, zminimalizuje słodycze, wyeliminuje całkowicie chipsy (ciekawe czy podołam), postaram się jeść więcej warzyw i owoców i pić więcej WODY, bo pije jej za mało :(
Chciałabym do końca lipca zgubić do 5 kg. Więc czas się brać w garść. Wczoraj już zaliczałam 30 min biegów, dziś też planuję sobie pobiegać :)
Oto kilka moich motywacji ;)



42 komentarze:

  1. cóż za inspiracje- piękna motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje rzeczywiście zachęcają do ćwiczeń :) Ale gimnastyka fantastycznie wpływa też na samopoczucie, ja od kilku miesięcy staram się ćwiczyć codziennie i efekty przychodzą na prawdę szybko !Dodaję Cię do obserwowanych, koniecznie napisz na jakie ćwiczenia się zdecydowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkieeeeeeeego najlepszego z okazji urodzinek!!!!!! Sto lat :) spełnienia marzeń i wiele pięknych i ciekawych prac paznokciowych. Naj, naj najlepszego ;*
    motywacje piękne, ach ten tyłeczek na ostatnim zdjęciu - samą mnie motywuje na jakieś serum do pośladków, ale myślę, że to fotomontaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyystkiego najlepszego kochana ;*
    I powodzenia w dążeniu do celu ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego Najlepszego!! :))
    Spełnienia marzeń i powodzenia w osiąganiu wyznaczonego celu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego ;) Ja tak samo muszę zmienić nawyki żywieniowe a te fotki tylko umocniły mnie od działania ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia!

    i wszystkiego najlepszego :*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też muszę zmienić trochę swoją dietę...zapraszam na nowy post ;*

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego!! :** I mnie też zmotywowałaś :P Co prawda ja kilogramy zgubiłam ostatnio za sprawą nerwów i ważę teraz 50kg ;/ ale tęskno mi za moimi mięśniami brzucha :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim: wszystkiego pięknego i spełnienia marzeń :*:*:*:*
    A motywacje ulala! Ja nie cierpię się odchudzać, zbyt lubię jeść :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego Kochana! ;D Dużo blogerek ma dziś uro ^^

    Uwielbiam zdjęcia przed i po są strasznie motywujące ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego!!! i powodzenia w odchudzaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Motywujmy sie wzajemnie:) ja tez musze torszke bardzeij podzialac:)

    OdpowiedzUsuń
  14. takie inspiracje najbardziej dzialaja ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Spełnienia marzeń :* i wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojjj kochana to spełnienia marzeń :*******

    OdpowiedzUsuń
  17. najlepsze zyczenia urodzinowe, Kochana!!!! :) :) spelnienia marzen!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego!:) i powodzenia - ja też próbuję się zmobilizować, żeby zrobić coś ze swoim wyglądem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  20. jak tylko zrobi sie cieplo zaczynam jezdzic na rolkach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah ta Dusia ;D Ona to potrafi zmobilizować ;D Powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. też chcę!
    powodzenia
    i mnie też kopnij w tyłek,żebym zaczęła się ruszać!

    nie, nie zapycha odpływu, pozostały osad to proszek mniejszy niż ziarna piasku i niezbyt dużo, więc luz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A więc trzymam kciuki!:-) I wszystkie najlepszego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie motywacja:) Biorę się za brzuszki:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzymam kciuki i fajne te motywujące foty.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja motywacja zazwyczaj trwa kilka dni w porywach do tygodnia... a szkoda. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Great!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystkiego najlepszego :)
    też się za siebie zabieram,czas najwyższy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego Najlepszego
    Ja też muszę się wziąć a siebie

    OdpowiedzUsuń
  30. spóźnione życzenia urodzinowe wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i oczywiście osiągnięcia wymarzonej figury dużo motywacji i silnej woli ja również biorę się za siebie ;) zdjęcia mówią same za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. zostałaś otagowana! http://hair-and-food.blogspot.com/2012/05/tag-dbam-o-swoje-zdrowie.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo ja też uwielbiam MF LP chyba nawet bardziej od Revlona - wydaje mi się wydajniejszy i łatwiejszy w obsłudze na co dzień, ale mam zły odcień ;) Za jakiś czas kupię sobie odpowiedni, na razie muszę pozużywać to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. muszę też się zmotywować ale jeszcze nie wiem jak:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz