neonowe pazurki

Witajcie,
Dziś przychodze do was z moimi ostatnimi zakupami, neonowymi paznokciami i małą wymianką z shoegirl ;)
Ale chciałam Wam przypomnieć o mim rozdaniu o TUTAJ, które kończy się za 5 dni. ZAPRASZAM serdecznie do wzięcia udziału.
Zatam na pierwszy rzut idą lakiery i paznokcie :)
Ostatnio mam szał na neonowe kolory :) Namiętnie poszukuję takiej neonowej czerwieni, i myslałam ze juz ja znalazłam w Rossmanie. Zachwycił mnie tam lakier Wibo i w jarzeniówkach faktycznie wyglądał jak neon, prezentuje się on nastepująco:


paznokie są pomalowane własnie tym kolorem, jednak chodziło mi o jeszcze jaskrawszy efekt :) Bo w świetle dziennym jest to taka ostrzejsza czerwień, ale nie nazwalabym jej neonową. Aczkolwiek kolor też mi isę podoba. Aby uzyskać efekt neonowej czerwieni zakupiłam kolejne neonki:
Kolory mnie zachwyciły, na lato będą jak znalazł :)
Ciągle marzyłam o neonowej czerwieni, dlatego postanowilam zmieszać na paznokciu 2 kolory. Zmieszałam czerwień z Wibo z neonowym rózem z DaVinci i oto efekt:




Dopiero ten kolor mnie zachwycił, i jest to efekt jaki chciałam mieć na paznokciach, a mianowicie niezbyt nachalną neonową barwę (oczywiście jak dla mnie, bo ja lubię odwazne kolory na paznokciach).
Teraz słów parę o zakupach:
Napatrzyłam się ostatnio na makijaze wykonywane za pomocą paletek sleek, że aż nie wytrzymałam i musiałam zamówić choć jedną. Zdecydowałam się na kolory stonowane, do dziennego makijażu, na codzień. Dlatego wybór padł na STORM, ale juz wiem że to nie bedzie moja ostatnia paletka ze Sleek'a :) DZIEWCZYNY, mówię wam, nie widziałam jeszcze, lepszych cieni w takiej cenie, naprawde warto je mieć. Palteka prezentuje się tak:
czyż nie są cudowne? Bo dla mnie są :)
Kolejnym tematem to wymianka z Shoegirl.
Dostałam od niej piękne cienie z kolekcji Essence, które moga służyc jako cienie albo jako rozświetlacz :)
Na dziś to by było chyba na tyle. BUZIACZKI :)

47 komentarzy:

  1. Świetny kolor lakieru,patrzyłam na niego w Rossmanie i nie wiedziałam że będzie taki neonowy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten lakier z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rety Sleek :D oddawaj :D hehe śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. tylko którego bo na zdjęciach są 2 różne :)

      Usuń
  5. Cieszę się, że ci sie podoba:) Paletka Sleek - sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne paznokcie, do tego takie ladne i zadbane =)

    p.s. zamowilam dzis w aptece te odzywke z Radical ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że będzie Ci dobrze służyłam tak jak mi, tylko pamiętaj o systematyczności :)

      Usuń
  7. Kusząca jest ta paletka Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kolorki lakierów. też takie za mną chodzą i chyba w końcu się na nie skuszę.

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny ten kolor paznikci :D
    a paletkę oddawaj :D hihihi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam neonowy róż z Miss Sporty ;) Jest bardzo podobny do tego co ci wyszło na pazurkach ;D
    Paletka przecudna też się zastanawiam nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak będę po fryzjerze wyglądać jak człowiek to pewnie zdjęcia wrzucę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak zawsze miałam ale od jakiegoś czasu polubiłam ich stosowanie i obecnie używam dwóch ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolory paznokci :) Super paletka. Też miałam kupić tą Storm, ale zdecydowałam się na paletę 120 cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. :)Paznokcie wygladaja cudnie :) idealne na sloneczna pogode

    OdpowiedzUsuń
  15. ale piękny ten ostatni kolor na paznokciach ! uhh:))

    OdpowiedzUsuń
  16. te lakierki sa boskie :)
    a pomaranczowy i rozowy jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez sie napatrzylam na kilka paletek ze sleeka :))
    gdzie ja kupilas ? i moze wiesz gdzie najtaniej kupic ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam na allegro od uŻytkownika drogerianturalna jakos tak....

      Usuń
  18. prześliczny ten koral, pomysle nad zakupem bo na pazurkach Twoich wygląda pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy lakier był by idealny do mojej sukienki ;D będę szukała takiego :P ps piękne pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. KORALOWY LAKIER PRZESLICZNY,PALETKA SUPER,NIESTETY DLA MNIE ZBYT DUZO PERŁOWYCH CIENI, PRZY OKAZJI ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE :) http://nikivonmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze tylko zamówiłam ją wczoraj i teraz czekam na przesyłkę. Może zrobię jej recenzje na blogu, jeśli nie to napiszę w komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  22. czaderskie masz paznokcie!!!! ja ide za chwilke malowac <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te lakiery. W swojej kolekcji nie mam żadnego neonowego koloru

    OdpowiedzUsuń
  24. różowy i pomarańczowy najładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kolory :) i bardzo łądne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. nic dziwnego,ze lakier cie zachwycil-bo kolor jest cudowny:)
    buziaki
    ps.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  27. Super kolory ! soczyste kolory w sam raz na słoneczne i pochmurne ( na polepszenie nastroju) dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolory są cudowne :)
    Zapraszam na fan page ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też bardzo lubię sleekowe cienie, tanio wychodzą a jakościowo są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę w końcu kupić paletkę sleek. Dużo osób je zachwala a mi aż głupio, że jeszcze nie mam ani jednej :-(

    OdpowiedzUsuń
  31. kolor po wymieszaniu -REWELACJA!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne kolory ;) Ten po wymieszaniu jest wprost idealny! ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojj ja tez pokochalam Sleeki :D Lakiery fajne, nie wiem ale ja za zarowami nie przepadam mimo ze lubie intensywne barwy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz