mój pierwszy OTD na moim blogu

Dziś postanowiłam zrobić swój pierwszy OTD, jako, że mam wolne i mnóstwo czasu, to przed wyjściem na zakupy cyknełam sobie pare fotek :) oto i one:



Idąc na miasto, głównie po spożywkę ;) postanowiłam zajżeć do takiego osiedlowego Lumpka :)
I oto co sobie kupiłam :)
1. Dłuższą asymetryczna tunikę, bo potrzebuje czegoś za pupę do legginsów
2. Bluzeczkę na ramiączka w panterkę, na takie upały jak ostatnio
3. Zwykły lekki t-shirt w różowo-szare paseczki, taki zwykły do latania :)


40 komentarzy:

  1. też mam swój taki lumpek, w którym można znaleźć fajne perełki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. też byłam w SH i kupiłam białe rybaczki i białe spodenki (obie rzeczy za 6 zł :D) przed kolano ;) ślicznie wyglądasz i Twoje łupy też są megaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :) I świetne zdobycze :) Szczególnie bluzeczka w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! A buty masz zjawiskowe :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię odwiedzać lumpki, bo można tam znaleźć wiele niepowtarzalnych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym umieć robić zakupy w lumpkach, nie raz już próbowałam, ale nigdy nie potrafię znaleźć nic dla siebie;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :P tyle tego zawsze jest, ale ja nigdy nie mogę niczego dla siebie wybrać :D

      Usuń
  7. oo panterka dobra ! ;> mam już dwie bluzki w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ty jest szczupła!:))
    A strój świetny w moim stylu:))
    Ps.w torebce się zakochałam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyglądasz, masz świetną figurę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś ty, gdyby nie ten tyłek to może i ok...

      Usuń
  10. Bardzo ladna torebka:) caly outfir bardzo spoko

    OdpowiedzUsuń
  11. Panterka super, tez mam kilkanascie rzeczy z lumpka i kazda uwielbiam :) Ladna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna torebka;) Fajne zakupy zrobiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torebka <3
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też najbardziej podoba się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. niezły to mało powiedziane!
    zakochałam się w twojej torebce!

    OdpowiedzUsuń
  16. panterka to jest coś co lubię ;p aczkolwiek nie wszystkie panterki mi się podobają, to zależy od koloru i 'wzoru panterkowego', ale ta jest Okej i ładna :)
    prześlicznie się prezentujesz, zgrabna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda ze tak slabo widac buty bo wydaja sie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny codzienny zestaw :) Torebka ma fajny wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka i ta bluzka w panterkę super po prostu

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję :)
    ależ proszę, po to je robię :)
    Kredka nie jest zbyt miękka, ale też niezbyt twarda, dla mnie w sam raz. Utrzymuje się długo na linii wodnej, kupiłam ją właśnie w tym celu, ale na powiece nigdy nie sprawdzałam. te białe wyciągnięcie pod jaskółką zrobiłam białym cieniem miyo nałożonym na mokro ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super:*:*:* a jakie buty!!!!
    Obserwuej kochana:)

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  22. hej, a te legginsy masz z wstawka tak jakby latexu? bo tak mi sie wydaje ze masz takie same jak ja - ale moge sie mylic, a koszulka w paseczki z SH jest mega fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, one nie mają żadnej wstawki ateksu, są jednolite, w słońcu lekko połyskuję, i na środku mają taka jakby lamówkę, nie iwem jak to nazwać, pokazywalam je ostatnio w moich zakupach

      Usuń
  23. ladnie wygladasz, tak prosto, a jednak nie nudno, a leginsy sa super, chyba kiedys je pokazylas na blogu? wygladaja ciekawie, te pasy sczegolnie.

    poprosimy o wiecej takich OOTD! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) tak pokazywałam je już wcześniej w zakupach...

      Usuń
  24. Świetna Torebka :)
    Pozdrawiam :P

    http://niezrpzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne fotki ! Ładna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. torebeczki i buciki świetne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. masz za bardzo wyskubane brwi i wygladasz dosc bazarowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak Ty wyglądasz? że się nawet ukrywasz...

      Usuń

Dziękuję za komentarz