Krem wiesiołkowy - bez parabenów

Na wstępie chciałam was przeprosić za moja nieobecność, ale w weekend miałam wyjazd integracyjny z firmy i nie miałam dostepu do komputera :)
Dziś przychodze do was z recenzją kremu wiesiołkowego - krem nawilżający bez parabenów
zdjęcie z www.produktynaturalne.pl
Co na jego temat jest na produktynaturalne.pl:
Opis:
 "zapewnia intensywne i trwałe nawilżenie, opóźniając procesy starzenia się skóry i pojawiania zmarszczek. Skóra odzyskuje naturalną równowagę wodną, staje się wyraźnie gładsza i elastyczna. Krem wspomaga proces naturalnej odnowy sprawiając, że twarz nabiera świeżego i promiennego wyglądu. Krem dla skóry suchej, normalnej i wrażliwej, doskonały również pod makijaż.
Bez parabenów
"

Co ja mówię:
- krem ma ładny delikatny zapach, bardzo neutralny. Konsystencja idealna. Barwa biała.
Ja jako, że mam swoja cerę tłustą, dlatego stosuje go na noc, w celu nawilzenia i regeneracji mojej cery po całym dniu. Stosuję go od tygodnia, jest bardzo wydajny, ładnie się rozprowadza. Już po tym czasie zauważyłam, że moja skóra stała się ładnie nawilżona, nie jest ściągnięta.
Bardzo dobrze radzi sobie ze skórą pod oczami, bo tam głównie się skupiam.
Napewno kupię sobie kiedyś wersję pełnowymiarową.
POLECAM!

chciałam Wam jeszcze wspomnieć że dzięki uprzejmości Pana Rafała z portalu megakrzem.pl
mam okazję od dziś przetestowania preparatu do włosów MegaKrzem
Jest to kuracja na 2 miesiące. Opakowanie zawiera 60 tabletek.
co pisze producent:
- najwyższa zawartość naturalnego krzemu
- unikalny bogaty skład
- 19 składników aktywnych
- zawiera miedź, niezbedną do prawidłowej pigmentacji włosa

Co ja na ten temat powiem? zobaczymy po testach :)

27 komentarzy:

  1. :) fajny ale dla mnie na bank za ciężki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mleczko i tonik i jestem zadowolona,mam ochotę na ten kremik ale u mnie w mieście nigdzie nie widziałam tych kosmetyków:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Na noc moglby byc dla mnie strzalem w 10:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje że gdzieś, kiedyś znajdzie zajdzie mi drogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jak się u ciebie sprawdzi mega krzem, widziałam bardzo skrajne opinie na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy :) bo narazie u mnie na 1 miejscu jest MerzSpecial i ciężko będzie go pobić

      Usuń
  6. nie znam tego kremiku, nigdy nie miałam
    równiez jestem ciekawa mega krzemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdzie nie spotkałam tego kremiku ;/
    ale mam swoje...
    mimo wszystko ciekawa opinia :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem ciekawa krzemu. Fajne ma opakowanie ten kremik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobno ten mega krzem jest swietny ale jakoś nie moge sie zabrac za kupienie go ;p
    Kochana dodałam zakładkę wymianki u siebi na blogu zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. dodaje Twojego bloga do ulubionych blogów

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio nie moge trafic z kremem do twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. mam, łykam, od 3 dni na nowo
    zobaczymy cóż to z tego będzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja od jakiegoś czasu używam krem nawilżający z Eva, który kosztuje 5 zł. Jak natknę się na tego z wiesiołka na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydałoby mi sie coś takiego jak ten: MEGAKRZEM :)
    czekam na Twoją opinię tego produktu;*. Dziękuję Ci bardzo jesteś kochana ;*
    może masz ochotę zaobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować ten Megakrzem

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że krem jest przeznaczony do cery suchej, bo sama chętnie bym go wypróbowała! ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zaczęłam od dziś kurację z mega krzemem : )

    OdpowiedzUsuń
  18. ah co do Micela to dziś kupiłam dopiero :D

    OdpowiedzUsuń
  19. z chęcią przeczytam recenzję megakrzemu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa jestem tego kremu,gdzie go kupiłaś kochana??pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz