Kolejny delikatny manicure w różu + paczuszka

Hej Wszystkim,
Ostatnio bardzo często zmieniam kolory i wzory swoich pazurków. A to dlatego, że wreszcie mi się nie łamią i nie rozdwajają, a to za sprawą odżywki Eveline - paznokcie twarde jak diament, o której pisałam TUTAJ. Odżywka jest fenolenalna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oto mój dzisiejszy mani :)

do tego malowania użyłam lakieru różowego z Miss Selene nr 122 i stempelków do wykonania kratki

To tak na szybkiego.
I przyszła dzis do mnie paczka z próbkami ze sklepu www.produktynaturalne.pl 
Buziaczki :-*

31 komentarzy:

  1. chyba muszę w końcu zainwestować w te stempelki bo ślicznie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. odnośnie mojego posta;)
    ja też wolę mocniejszy akcent na dolnej powiecie, ale z racji, że są to tylko makijaże na bloga, a nóż widelec ktoś się zainspiruje dlatego takie tworzę;)))
    ale bardzo dziękuję za przemiły komentarzyk:*:*


    a paznokcie cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. chce kupić ten stempelek i płyki, ale nie wiem kogo zapytać o radę które jest dobre :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie nie mogę znaleźć tego kkcentral ;p

      Usuń
  4. śliczny ♥♥♥ :) kocham taką delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy i miłego testowania ;)

    ślicznie pazurki

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny efekt, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne pazurki!
    ja każdemu polecam tą odżywkę bo jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładne,długie paznokcie, zazdroszczę ci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to za sprawą tej odżywki o której pisałam i podałam link w poście :)

      Usuń
  9. ślicznie to wyszło :) kolejna twoja praca przy pazurkach b.ładna :)
    gratuluje współpracy

    OdpowiedzUsuń
  10. Supcio ci to wyszło :)

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. + Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ladnie :)

    zapraszam na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladają świetnie! :)

    Czekam na recenzję paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pieknie Ci wyszly :) takie delikatne, uwielbiam te lakiery z Selene :) malenstwa, ale dzialaja cuda :)

    tez mam te odzywke z Eveline i przylaczam sie do zachwytow.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój ulubiony wzór ze stempelkow:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz