brzoskwinka na paznokciach + moje bransoletki

Hej kochani,
Ostatnio bardzo spodobały mi się pastelowe kolorki na paznokciach, co w moim przypadku jest dość dziwne bo ja zawsze mam na paznokciach albo neonki albo rózne odcienie czerwieni. Teraz natchnęło mnie na pastelową ładną brzoskwinkę i ku mojemu zdziwieniu, nigdzie nie mogłam jej dostać. Byłam w Hebe i nic...w osiedlowych sklepikach też nic, na bazarkach nic, no wiec weszłam do rossmana, myślałam że tam będzie duży wybór pasteli, ale okazało się że wyboru wcale nie było. Jdyne co udało mi się znaleść to różne odcienie do francha i między innymi ten oto lakier:

Jak dla mnie to do francha on się nie nadaje, a na paznokciach wyglada on tak:

Paznokcie pomalowane 2x lakierem miss sporty + wzorek stempelkowy.
Oczekiwałam trochę innego efektu, ale sam w sobie, lakier jest bardzo dobry, nosze go juz 3 dzien i nawet nic mi nie odprysneło. Nie jest za rzadki, nie za gęsty...w sam raz, jednak swojego koloru nadal będę poszukiwała. Jak ktoś jest chętny na wymiankę to z chęcią się za niego wymienię! :)
A mówiłam Wam już jak bardzo lubię sztuczną biżuterię, a najbardziej bransoletki??
Zawsze lubię mieć coś na ręku, uważam że takie bransoletki ładnie przyozdabiaja nam rękę i są bardzo efektowne :) Oto moje mała kolekcja:
A Wy lubicie nosić bransoletki??
Pozdrawiam i życzę udanego weekendu, buziaki

21 komentarzy:

  1. piękna ta brzoskwinka! a bransoletek to trochę masz :D chociaż ja zawsze powtarzam, że biżuterii nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ten kolorek nie podoba ;)
    Bransoletki super ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spora ta kolekcja;D
    Ja nie wiem czy mam może z 10 ale i tak jestem z siebie dumna;D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam nosić bransoletki, fajna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dwie i lubię tylko jedną, bo druga zaciąga mi sweterki (kochane cyrkonie). Co do nudziakow polecam wybor Catrice, maja swietne odcienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam bransolety....tylko zawsze szkoda mi kasy na nie, chociaz ostatnio mam zajawkę na takie JapanStyle są fajne i uniwersalne :) A Twoje są mega boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się bardzo podoba ten kolorek, sama mam taki odcień na swojej półce ;) spora kolekcja tych bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raz zgubiłam moją fajną bransoletkę w dodatku to był prezent, od tamtej pory nie nosze, bo mam wrażenie, że znów zgubie :( a była na mocne zapięcie i nie wiem jak to się stało że przepadła...
    Twoja kolekcja boska! ;p a pazurki śliczne jak zresztą zawsze :) pozdrawiam ciepło i również życzę udanego weekendu ;* ciaooo

    OdpowiedzUsuń
  9. ta brzoskwinka na paznokciach jest świetna całość daje piękny efekt...bransoletki uwielbiam i noszę z przyjemnością a twoje biżuteryjne skarby są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. tez mam sporo branzoletek :p ale ja jakos ogolnie nie nosze bizuteri, bardzi zadko :):)
    a brzoskwinka nawet ladna :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna kolekcja :) i lakier też piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobny kolor tylko troszkę ciemniejszy. Co do bransoletek to zawsze muszę jakąś mieć na ręce

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie zrobione pazurki, wpadam do ciebie na manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne mani - uwielbiam takie delikatne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny ten odcień brzoskwini,a końcówki piękne:D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne paznokietki <3
    ja baaaardzo lubię takie bransoletki jak u Cb widać, ale mam grube nadgarstki i niesetety na mojej ręce brzydko wygladają ;(

    miłęj soboty ;*
    http://beautyinthisway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz