Tag: Jesteś piękna

To mój pierwszy tag, dlatego niezmiernie się cieszę i dziękuję Crocodylli, że mnie otagowała, dziekuję Ci kochana!


ZASADY:
1. Banerem jest Wasze ulubione zdjęcie!
2. Napisz, kto Cię otagował i podaj zasady.
3. Otaguj kilka następnych dziewczyn. :)
4. Podaj 5 rzeczy, które w sobie lubisz. :)



Słodziak :)
 Tak jak już wspomniałam otagowała mnie Crocodylla, a ja taguję
 - Hard Candy
- Dagusię
- Malgoose
- Sto%Sobą 
ZAPRASZAM do zabawy :)


Rzeczy, które w sobie lubię:
a) Piersi, i tu się pochwalę, że za to że są w sam raz, okrągłe i jędrne jeszcze :)
b) Moje stopy, podoba mi się jej kształt i układ palcy ;)
c) Moje rzęsy, że są czarne same w sobie i nie muszę ich dzień w dzień malować
d) lubię dosć swoje łydki, ich kształt, bo mogłyby być chudsze :)
e) swoje brwi, za to że nie muszę ich malować bo i tak są czarne, od czasu do czasu jedynie cos tam podkreślę w nich :)

13 komentarzy:

  1. o dziękuję podoba mi się ;) jutro zrobię :*:*:*:*


    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. :) No ja akurat nie lubie moich piersi i stóp :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy ma ładnego co innego ;) heheh

      Usuń
  3. dzięki, Kochana! :) :*

    P.s. fotka wymiata :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co :-) Zazdroszczę rzęs -moich prawie nie widać :D Ale od tego są tusze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki psiak! ;P W takim razie zazdroszczę rzęs, chciałabym nie musieć tuszować swoich! ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebkę kupiłam na szafa.pl od prywatnej osoby. Już napisałam wiadomość, że żądam zwrotu pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny blog!:)
      Zapraszam:
      karmelkowelife.blogspot.com
      Dodaj do obserwatorów a ja odwdzięczę się tym samym:)

      Usuń
  8. zdjęcie jest super :D mam je ustawione jako tapetę na pulpicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to zdjęcia tak pozytywnie nastraja :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz