Sztuczne rzęsy w roli głównej

Dziś męczyłam się w założeniu sztucznych rzęs które kupiłam z myślą o weselnym makijażu.
Sztuczne rzęsy miałam na sobie zaledwie tylko raz, dlatego teraz ćwicze w zakladaniu ich :)
Oto efekt:



Możecie mi polecić jakiś dobry klej do rzęs? Nie za duży i nie za drogi, aby rzęsy ładnie się trzymały?
Bo albo mam problem z klejem albo rzęsy które kupiłam sa za twarde bo w kącikach nie przylegają mi ładnie tylko odstają....


Chcciałam was zaprosić na razdanie do Shoegal tutaj link


25 komentarzy:

  1. Śliczna jestes :) a te rzesy mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ! ale długie , śliczne :**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te sztuczne rzęsy! W ogóle przepiękny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale cudowne :) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja polecam klej z Top Choice, jest tani i naprawde dobry, rzesy trzymaja sie cala impreze, nawet przy bardzo intensywnej eksploatacji ;) bardzo lubie efekt sztucznych rzes, sama mam krociutkie, wiec czasem rowniez lubie przyszalec w tej kwestii =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie użyłam takiego malutkiego kleju z Top Choice...ale moze mialam jakiś stary...albo za mało go dałam...Nie wiem, popróbuje jeszcze ;)

      Usuń
  6. No no no, efekcik u Ciebie jest niesamowity! Bardzo mi się podoba! Musisz mi koniecznie takie przykleić ;-)

    buziaki :****
    serdecznie zapraszam na nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu tylko musze dojść do jeszcze lepszej wprawy ;)

      Usuń
  7. uwielbiam sztuczne rzęsy, ale zawsze brakuje mi do nich cierpliwości. ale efekt jest wart tych cierpień :) ślicznie ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana nie daj sobie wcisnąć za przeproszeniem KITU, że henna jest w kremie. Venita moja droga ma śladowe ilości henny w sobie. W zasadzie to ona nie ma nic wspólnego z henną. Prawdziwa henna jest tylko i wyłącznie w proszku.
    Pozdrawiam
    Ania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie ma sprawy :) jak umiem to pomogę :)
      Na przyszłość już wiesz, że henna nie jest w kremie ;)

      Usuń
    2. Tak teraza już wiem i już jej nie kupię w kremie

      Usuń
  9. Wow, super Ci wyszło!Piękny wachlarz z rzęs :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale efekt! :) Ja chyba wolałabym delikatniejsze, ale Tobie dobrze w takich rzęsach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak jak decyduje się już na doczepiane rzęsy to wolę żeby coś było widać i efekt był spektakularny

      Usuń
  11. Bardzo mocny efekt :D
    Ja nie noszę sztucznych rzęs, bo wydaje mi się, że miałabym problem z założeniem także co do kleju nie pomogę :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyka czyni mistrza, jak to mówią :)

      Usuń
  12. Efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super te rzęski, świetny efekt ;) zachęcam do obserwowania! buziak

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja przyklejam tylko na Duo:) w Inglocie kosztował mnie 24zł, ale jest rewelacyjny:)

    co do wysuszacza - sprawdza się! Może nie w minutę, ale po ok.5min są suchutkie:) dzięki za odwiedziny, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, muszę zatem przejść się do Inglota

      Usuń
  15. chyba jak kupię dobry klej również ten problem mi się rozwiąże :)
    nie wychodzi mi to idealnie
    nie widzę gdzie przyklejam, bo zasłaniają mi moje własne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz