Soft peeling Synergen

Tak, jak już pisałam skończył  mi sie peeling do twarzy i kupiłam nowy. Postanowiłam wypróbować peeling do twarzy z synergen, wygląda on tak:
Ma on 100 ml i wg ulotki jest on dla skóry wrażliwej. Ja moze zbyt wrażliwej cery nie mam, ale mam problematyczną i walcze z zaskórnikami, dlatego peeling dla mnie jest jak najbardziej wskazany.
Jednakże jak zobaczyłam jego drobinki, to się lekko przeraziłam, bo niby jest do skóry wraźliwej?
Poptrzcie sami:

Jak widać na ostatnim zdjęciu drobinki są spore, jak na peeling do twarzy, DLATEGO DZIEWCZYNY O WRAŻLIWEJ CERZE - UWAŻAJCIE NA NIEGO!
Ja na szczęście aż tak wrażliwej cery nie mam, dlatego mogę go stosować i spełnia on u mnie swoje zadanie.
Nie muszę uporczywie pocierać swojej twarzy wystarczy delikatny masaż. Konsystencja peelingu jest jak najbardziej odpowiednia, zapach ma przyjemny, nienachalny, taki umiarkowany, przypomina mi troche krem nivea. Opakowanie jest estetyczne i różowe :) co u mnie jest plusem bo różowy przyciąga mój wzrok :)
Dla mnie na plus jest również to, że jest to peeling w tubce, bo ostatnio miałam z pompką i w połowie zużycia pompka już nie pompowała bo się zapychała drobinkami, dlatego podejrzewam, że przy wielkości tych drobinek, pomka napewno by się co chwile zapychała.
PODSUMUWUJĄC:
Polecam ten peeling, jako, że jest on niedrogi, doskonae spełnia swoje zadanie, przyjemnie się go używa, jednakże muszą uważać osoby o naprwde delikatnej cerze, bo mogą sobie nim szrobić krzywdę.

19 komentarzy:

  1. Oj, chyba nie mogłabym go używać :(

    zapraszam do obserwowania mojego bloga, już niedługo ciekawy konkurs ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jego niebieską wersję, ale kompletnie mi nie podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja nie używam peeligów, bo mi się wtedy stan cery pogarsza. Chyba, że enzymatycznego czasem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. na razie mam swój clean&clear , którego nie oddam bo uwielbiam. ; DD
    ale może kiedyś się skuszę. ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tej firmie wiele dobrego, widze że kolejny udany produkt!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo musze chyba go wypróbować, różowe opakowanie przyciągają również mój wzrok :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy wyglad bloga?czy mi sie zdaje ?:)
    Piękny jest :*buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś otagowana! http://crocodylla.blogspot.com/2012/04/tag-jestes-piekna.html zapraszam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do pytania na temat kreski na Lini wodnej,to zależy jaki efekt chcę uzyskać.Gdy chcę lekką kreskę daje tylko żelowy eyeliner,natomiast gdy chcę żeby efekt był mocny,to daje pierwsze kredkę żelową a następnie eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
  10. KOCHANA ZAPRASZAM CIĘ DO MOJEGO CZEKOLADOWEGO ROZDANIA!
    Do wygrania słodkości od Chocolate Company : 2x Hotchocspoon i Chocbar!
    http://pysiapatrysia.blogspot.com/2012/04/mam-nadzieje-ze-podoba-wam-sie-sodka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. sama używam ten peeling do buzi - jest konkretny, nie narzekam na niego :)
    dobrze oczyszcza twarz i później w dotyku jest bardzo miękka - u mnie się sprawdza, pomimo grubych i ostrych drobinek ja ten peeling b.lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go lubię, bo czuje że mi oczyszcza moja cerę

      Usuń
  12. ja mam niestety wrażliwą cerę i jeszcze nie trafiłam na taki peeling, który by mnie nie podrażniał :( mam na półce kolejny, którego nawet nie spróbowałam, bo się boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też słyszałam że on nie jest taki Soft :D chyba się nie zdecyduję bo za bardzo trze podobno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak masz delikatną cere to prawda, moze narabić Ci kopotu, ale jak cera jest normalna to peeling świetnie sobie radzi

      Usuń
  14. używałam ale średnio mi podszedł, wole robić samodzielnie peelingi z sody

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz